PREKLETI PENZIONISTI
Objavil commonsense, dne 6.03.2008
No, o penzionistih- parazitih na telesu mlade slovenske družbe je bilo že dovolj (in preveč) govora. Ali so prekleti zaradi parazitizma, ali zato, ker jih je ta družba preklela, bi se dalo debatirati.Slišali smo o perverzno premožnih in škrtih in premladih penzionistih- pa ne bi še enkrat o teoriji, ampak o pravkar (nenamerno izvedenem) družboslovnem eksperimentu.
V časopis smo dali oglas, da iščemo osebo za redno , a nezahtevno pomoč starejši, fizično oslabeli osebi. To je bilo prvič pred 8 leti- dobili smo dva odgovora, od katerih je eden- na srečo- prinesel še kar pravo osebo.
Drugič smo skoraj enak oglas oddali za objavo pred dnevi. Telefon je začel zvoniti ob pol sedmih in ni nehal do konca dneva. V prvem dnevu- čez 50 ponudb. od tega cca 80 % upokojenk, iz do 40 km oddaljenih krajev.
Posebej zanimivo: od tega je bilo cca 30 % bivših medicinskih ali sorodnih delavk (teh naj bi primanjkovalo) , po kratkem pogovoru sodeč nekaj predčasno (neprostovoljno) upokojenih, nekaj njih na čakanju ali podobno. Nekaj žensk celo z izobrazbo 7. stopnje. pa ena ali dve študentki in peščica gospa srednjih let. Če so tiste osebe bile “upokojene”, a vseeno lačne tudi “manjvrednega” dela- ali so krive one, ali sistem, ki na njihovem hrbtu popravlja statistiko?Ampak, to ni bistvo tega zapisa, bistvo je v primerjavi rezultatov “eksperimenta” pred 8 leti in danes.
Torej vsem ognjevitim “antipenzionistom” predlagam, da se malce zamislijo: kaj se je zgodilo v zadnjih 8 letih? Ali se ni -relativno na ostale- položaj penzionistov -sedaj tudi empirično dokazano- bistveno spremenil na slabše? Ali je torej parazitično, da upajo na to, da jim bodo njihove penzije omogočile Matildi vsaj kolikor toliko pokončno v oči pogledati?
6.03.2008 ob 22:42
Kaj ni dovolj, da odžirate denar (za penzije) mladim perspektivnim kadrom? Zdaj jim boste pa še ceno dela nižali?
Z nelojalno konkurenco. Seveda bo upokojena medicinska sestra za pol cene delala isto delo, če ima drugo polovico že zjutraj “pod povštrom”.
Če bi jaz “kaj ukazal”, bi upokojenci ne smeli nič delati! Samo v bife morda, ali na piknikbi lahko šli, da bi jih prej pobralo. Iz tistega denarja, ki bi ga sedanji brezposelni za delo dobili, bi pa penzijo povišali.
7.03.2008 ob 15:54
Če verjamem statistiki, trplenje ne bo dolgo trajalo. Če že dočakaš penzijon, ti kaj dosti let ne preostane. Tako je boljše, da niti ne pomoslim na parazitično življenje. Mene danes bolj skrbijo pijavke, ki pijejo našo kri.
7.03.2008 ob 19:30
bin, bin. le počaki še malo, pa boš drugače piskal. ko te bodo drugi mladi perspektivni kadri k matildi pošiljali
7.03.2008 ob 19:36
griso, antiameriški navdušenci, ki so 10 X gledali zeitgeist the movie , so mi povedali, da bomo vsi zemljani kmalu imeli vgrajene čipe, da nas bodo temne sile lahko nadzirale.najbrž ne bo tudi noben problem skozi čip poslati kakšen elektrošok, in tako uravnavati ponudbo in povpraševanje po pokojninah.
7.03.2008 ob 19:51
Glede na to, da imajo moji otroci še skoraj vso dobo za oddelat, bi samo razširil vprašanje: ali je treba samo realno zvišati penzije danes, ali tudi zagotoviti, da jih bodo čez 40 let prejemali tudi komaj (če sploh) nedavno redno zaposleni, ki sicer plačujejo prispevke za pokojninsko zavarovanje v skupno blagajno.
in pa - kako to storiti?
7.03.2008 ob 20:32
matjaž , marsikdo ( na primer blitz , zate ne vem, tole si napisal precej simonasto
)vidi delovanje penzijskega sistema precej površno.ni namreč tako, da le trenutni vplačevalci vzdržujejo trenutne penzioniste- ti zadnji so 30, 40 ali več let vplačevali sami.nekje sicer je meja,da če nihče več ne vplačuje, da se sistem prej ali slej zruši.ampak že vplačani prispevki tvorijo velikanski “amortizer”, iz katerega se črpajo sredstva, ki izenačujejo trenutna nihanja. tu bi bilo treba v današnji situaciji po potrebi dodajati od socializma podedovano družbeno lastnino ( doto, hehe) , ki so jo ustvarili skoraj izključno današnji penzionisti, a so vmes očitno druge, politične igre.
marsikateri sodobni (kapitalistični) penzijski sistemi (iz takšnega dobivam svojo penzijo sam)pa temeljijo predvsem na dolgoročnem “oplemenitenju” vplačanih prispevkov, in najkvalitetnejšem menedžiranju teh skladov- ti managerji so vrhunski, in so tudi vrhunsko plačani- primerljivo s tistimi v gospodarstvu.
v primeru ,o katerem govorim (recimo tudi mojem), upokojitev temelji na treh stebrih, o kakršnih je tudi pri nas bilo že govora, pa se še ni uvedlo: relativno skromna “državna” penzija, dodatna penzija iz posebnih , deloma subvencioniranih - največkrat po davčni poti - penzijskih skladov (v katere je treba seveda tudi vplačevati) , in lastni prihranki (drugi skladi), ki si jih razumen človek ustvarja v ta namen.tako je - če poenostavim- za položnice in nekaj najnujnejšega je poskrbljeno iz prvega, za boljšo hrano , obleko in bolj kvalitetno življenje iz drugega, za potovanja, nove avtomobile in drug “luksus” pa iz tretjega stebra.
seveda pa se mora temu prilagoditi tudi miselnost prebivalstva- ali si to vprašanje želi imeti urejeno na “socialističen”, enostavnejši način, ampak se je takšnemu sistemu nekoč z veseljem odpovedalo, ali pa na nov, kapitalističen način , kjer je potrebno za to odločitev tudi sprejeti odgovornost, in se mu prilagoditi.
zaenkrat smo pač še več ali manj v tranziciji, in stvari še niso povsem jasne, ni pa to razlog za obupavanje in pretirano skrb za bodočnost potomcev.
IMHO
7.03.2008 ob 21:41
Sedi-pet CS!
8.03.2008 ob 08:47
@commonsense
hotel sem povedat, da je treba bolje poskrbet tudi za naše vnučke. penzije so že danes prenizke, saj so bile tudi včeraj, kaj šele bo! Še matilda se smeje.
Sicer pa je mojster Štrovs, kolkor vem, že pred leti uzakonil tudi stebre, o kakršnih govoriš. Mogoče ne toliko, kolikor jih je postavil Plečnik, ampak bolje eden, dva, tri, kot nobeden. Samo ne vem pa, če je Rop, ki je bil tedaj resorni minister, spravil zakon skozi parlament.
Demografska gibanja niso spodbudna, treba bo več seksat brez zaščite. Da bo več plačevalcev prispevkov, čeprav delodajalci mlade najraje zaposlujejo pogodbeno, ne pa za nedoločen čas.In pa projektno. Danes je med mladimi tale logika: bodi sam svoj menedžer, odpri si zasebni pokojninski fond in sam gospodari z njim. Prej boš nabral veliko kapitala, prej boš šel lahko v penzijo. Mnogo pa jih bere bukowskega in podobne tipe, ki razglašajo, da je itak vse brez veze. Potem pa to bralci povejo še drugim.
Skratka: penzije je treba zvišat, zraven pa pazit, da pokojninska blagajna ne bankrotira. Pridno delat otroke, pri čemer nam pa upokojenci žal ne morete več pomagati.
8.03.2008 ob 09:51
bin, na stara leta pohvala s strani mladega perspektivnega kadra še posebno dobro dene.
8.03.2008 ob 09:55
matjaž: “treba bo več seksat brez zaščite”- ja, treba se bo bolj odločno postaviti na katarinino stran in se odločno upreti dajani, saj pornografija tudi igra precej nezanemarljivo vlogo
glede tvojega zadnjega stavka pa: remember Charlie Chaplin ! (res pa je, da ni bil pravi penzionist- delal je (tudi otroke) do svojega zadnjega diha !)
10.03.2008 ob 06:08
Commonsense, še dobro, da jih bom prehitel
.
10.03.2008 ob 15:35
ce pa ste navajali napacne podatke. Trdis, kako lebendig je se, zakaj bi potrebovala pomoc?
10.03.2008 ob 15:53
kdo pa je kaj o kakšni ženski rekel? gospa CS potrebuje zame nadzor, da ne bi preveč po gostilnah in za babami letal.
ko pa jih bom jaz imel 94, pa bom najbrž res potreboval še nekoga, da mi bo smuči in golf palice nosil.
10.03.2008 ob 16:47
in, blitz, naj omenim še to: v naslednjih dneh se je oglasilo vsega skupaj čez 200 (dvesto!!!!) kandidatk.( no, morda , ker so zaslutile, kakšen šarmer da sem
)nekaj torej pri tem parazitskem penzionističnem blagostanju najbrž res ne štima.
10.03.2008 ob 16:59
dragi moji,

mislim, da ste spregledali zelo pomemben faktor: penzionisti so danes še zeloooo zelo mladi, če bi imela narejeno le srednjo šolo in bi se po njej takoj zaposlila, bi bila, recimo, že lahko upokojena.
kaj pa mi pri 55 -ih letih manjka?
V bistvu sem na višku delovnih in mentalnih moči
In zakaj bi (če razmišljam po upokojensko) sedela doma in štrikala nogavice ali pa stregla tečnemu dedcu?!
Raje bi šla na teren, pa še kaj zaslužila zraven.
Moja znanka, ki si je pokojnino prislužila kot “navadna delavka”, si je z varovanjem otrok pri neki družini v Lj. dokaj dobro izboljšala svoj gmotni položaj. ker rada potuje, se ve, kam po novem investira denar.
Kar je pametno in zelo prav!
10.03.2008 ob 17:10
ja, mica, samo tiste mladoupokojenke (ki so z gospo CS govorile po telefonu, niso mladoupokojenke prostovoljno- bile so , kot pravijo, predčasno, seveda z manjšimi pokojninami, upokojene- kot posebna gnada, da ne bi bile preprosto odpuščene, in napihovale spiskov nezaposlenih.
10.03.2008 ob 17:20
..da te pop5ravim: bile so dane na čakanje, kar za bodoče upokojence pomeni nekakšne “vice”- predprostor za upokojenski raj.
Tisti del žensk, ki so se zaposlile že pri cca 16 letu, pa da so cca moje generacije, so teoretično lahko že okoli 7 let na tem “čakanju”.
In v tem času so se mnoge - ker so pač mlade in pri močeh- zaposlile- tako ali drugače.
Ne vem, kako je v mestih, pri nas, na kmetih, vem, da se je to dogajalo, razen pri tistih, ki so (ne)prostovoljno postale varuhinje vnukov.
Povsem pa drži, da je ta del populacije, ki ga omenjaš, zelo številčen.
10.03.2008 ob 17:22
in , mica, ne pozabi: ne gre toliko za absolutne številke, ampak za razliko med 8 let nazaj in danes.torej se penzionistom ekonomski položaj kar hitro slabša, torej nekje problem je.o tem govorim.
11.03.2008 ob 11:25
Drži, vse to drži kot pribito, veliko nas je ki nismo krivi da smo postali višek in presežek, dedaj pa prekleti, nekako moramo preživeti, položaj se hitro slabša, kako bomo naprej, verjetno vsak zase.
11.03.2008 ob 14:09
Commonsense, nikoli nisem trdil, da upokojenci bogatijo in da bi jim morali kaj pobrati. A zakaj so se k vam samo upokojenke javljale, je že bin lepo napisal - relativno mlade so se penzionirale (kar se naša generacija ne bo), imajo dovolj energije in nek osnovni dohodek zagotovljen. Mladi pa s tistim, kar verjetno ponujaš, najbrž ne morejo svoje družine preživeti, pa še stanarine plačati, predvsem pa si morajo delovno dobo plačevati in davke, če želijo upati, da bodo nekoč pokojnino dobili.
11.03.2008 ob 15:55
blitz, tudi ti si zgrešil poanto (kot bi rekla simona): gre za to, da je očitno materialno stanje penzionistov danes očitno krepko slabše, kot je bilo pred 8 leti. (morda je penzionistov danes več, morda je še kak faktor , ampak razmerja 2: 200 dela lačnih kandidatk ne moreš kar tako ignorirati.) zato je razumljivo, da se tudi z berglami in protezami borijo, da bi če že ne dohajali življenskih stroškov, vsaj čim manj zaostajali.tudi ti bi se, ali pa se še boš
(oops, bojim se, da bom tudi jaz morda moral odstopiti…..)
kar se mladih tiče, je ni države (no morda savdska arabija in kuvajt),kjer za bodočo penzijo ni treba plačevati prispevkov. da je to nekomu lažje, drugemu težje, pa bo tako, dokler ne bo družba povsem egalitarna. torej je treba upati, da bomo prej ali slej spet v komunizmu.
11.03.2008 ob 21:09
@ commonsense
Na drugem svetu bomo sigurno vsi enaki, pa še penzije ne bodo potrebne. Glede tega se je Štrovs zmotil, ko je rekel, da se je treba Matilde bati.
11.03.2008 ob 22:39
Se bom moral naučiti, da bom z zelenimi črkami pisal, vse tisto, kar želim da bi kot cinizem razumeli? Ker sem se cinično izrazil.
vam očitno ne zadošča.
“Zakaj že”, (bi napisala katarina) imajo upokojenci interes, delati za denar? Kdor rad dela, bo delal iz veselja, “za bog lonaj”, če nima skrbi, kako preživeti. Danes pa mnogi upokojenci delajo zase in še za svoje potomce, ki so brezposelni. So oni krivi? Jim “dajemo” preveliko pokojnino, pa potem z njo neumnosti uganjajo?
“Nekaj gnilega je v deželi …”
12.03.2008 ob 08:26
bin, saj smo te razumeli, vsaj jaz zagotovo.cinka imam tudi jaz v sebi dovolj, saj je to nadvse koristen element, menda predvsem za vzdrževanje duševnega ravnotežja.
12.03.2008 ob 10:08
matjaž- kar si rekel, je res, ampak preveč tja hiteti pa najbrž ni dobro. počasi se daleč pride.
12.03.2008 ob 12:07
@CS
Kako je že rekel Boccacio? “Se je dvignil tisti, ki ni bil poklican”.
Le da je bilo to v neki drugi zgodbi. 
13.03.2008 ob 10:53
commonsense, ne mudi tja se mi pa res ne. Že ta dva dni, odkar sem doma na bolniški, sta dokaz, do preveč prostega časa škodi dobremu zdravju.
Čeprav so tudi plusi, še nikoli v življenju se nisem moral tako braniti žensk(e).
Predlagam, da se zmenimo za dan in uro in se dobimo na pivu. Vsak pri sebi doma, lahko tudi kakšno drugo pijačo. Vse bolj se mi zdi, da bo potrebno ustanoviti “klub konserviranih fukaželjnih nedojebanih mladih in starih brezdelnih rimaških slovenceljnev, ki se bojimo svobodomiselnih fukanudečih svetovljank”
Ne vem sicer, če tudi bin sodi v to kategorijo, maatjaz, ti in jaz pa zagotovo. Malo mi je žal mice, ampak ona itak ne pije alkohola. In ker bomo nazdravili vsak pri sebi doma, lahko po mili volji pušimo, kar komur paše.
Upam, da je tvoj blog dovolj varen, maatjazev in moj sta namreč že omrežena. Razmišljam celo o preimenovanju v “unterblitz”.
13.03.2008 ob 11:27
v bistvu bi bila pri tem pitju nujno potrebna.

nekdo pač mora tovrstne zadeve kontrolirati s sokoljim očesom
13.03.2008 ob 11:33
ja, blitz, vidiš- tudi v svetem pismu piše “zadnji bodo nekoč prvi” ali nekaj takega. zdaj, ko so vsi vaši blogi kompromitirani, bi vam moj pa prav prišel. že dobro.bom izstavljal račune.
ampak konspiracija bo potrebna, da se ne bo zgodilo kot že vam. najprej bomo spremenili nadimke tako, da bomo le mi vedeli kdo je kdo.potem pa šimfali, da bo bliskalo (no pun intended) in grmelo.
tudi bo najbrž treba pisati v angleščini, da vsaj vanja ne bo nič razumela.
mica lahko pije tudi jabolčni kis (seveda od patra ašiča), če hoče- jo pa, in njeno modrost potrebujemo. le da zadeva ne bi trajala predolgo, ker ko jih bo punca imela 86, me bo hotela poročiti.če mi prej že brki ne izpadejo.(mica?)
to bi pa lahko povzročilo kakšen konflikt v neposredni bližini.z gospo cs, da ne omenjam morebitnih drugih dam z bloga (takrat bodo najbrž tudi one že precej skromnejše v svojih pričakovanjih, ampak vse so najbrž že nekje prebrale, da se na cirilico kar spoznam, tako da nevarnost ostaja)
glede “grupića” (honi soit qui mal y pense) ob pivu pa se kar dogovorimo, poleg tega pa tebi v najbližji bodočnosti grozi povabilo na pivo tudi osebno od tvojega “nemesisa” (hm,vem, da ni pravilno, ampak kako pa naj rečem).saj piva najbrž ne piješ skozi nos.
13.03.2008 ob 11:40
Aha. Tu se skrivate…

Pa saj ni tako hudo. Ko sem bil majhen, sem se s fračami rad igral…
13.03.2008 ob 11:58
Strojnik, lai veš, kakšna je razlika med fračo in pračo? David ni glojata s fračo ubil.
Vabljen na pir, čeprav ne vem, če sodiš v klub. Rimat te še nisem slišal, o kakšni nedojebanosti tudi nič ne vem, ne hlepiš po gospodaricah darežljivega mednožja (vsaj ne, da bi to javno priznal), le konservativen si za prvo silo.
Saj jaz drugače tudi nisem zloben, ampak če jih dobim po pravkar operiranem nosu
13.03.2008 ob 12:01
tristo komsatih, od strahu mi kar prsi drevenijo.
lai = ali
glojata = goljata
13.03.2008 ob 12:05
blitz, se mi zdi, da si kar zadel- če bi david vedel, da ima z goljatom opravka, bi se najbrž potuhnil, z enim glojatom pa si je rekel, da bo že opravil. psy. ops. (psychological warfare operations)
13.03.2008 ob 12:09
Ali hočeš reči, da se za lepotico moškega imena v resnici skriva moški?
13.03.2008 ob 12:13
Seveda, blitz, tudi za klubsko - blogersko pivo bo še čas. Ampak dokler nismo vsi v penziji, rabimo za daljše druženje vsaj dopust ali pa bolniško.
V bistvu je penzija še najbolj fajn. Piješ pivo, pišeš na bloge in prejemaš zato redno mesečno plačilo … čeprav obogateti od njega res ne moreš, razen če imaš izjemno pokojnino za te ali one zasluge.
13.03.2008 ob 12:15
Uf, napaka - prejemaš ZA TO (NE ZATO) redno mesečno plačilo …
13.03.2008 ob 12:17
blitz, nemesis je bila punca (joooj,še ena!!!!), grška mitološka sicer, ki je preganjala napuh pri ljudeh. in kot pogosto, če punce ne zmorejo, moramo na pomoč priskočiti moški.
sem se lektoriral, po matjaževem nasvetu, in se prikrajšal za EN komentar !!! skromnost je vedno bila moja čednost.
(ampak tega anonimneža pa se ne morem iznebiti. damn!)
13.03.2008 ob 12:22
13.03.2008 ob 12:34
………”ker ko jih bo punca imela 86, me bo hotela poročiti.če mi prej že brki ne izpadejo.(mica?)”


malo je manjkalo, pa bi s stola padla, ko sem tole prebrala….križana gora, kaj imaš ti dober spomin
Upam, da nisi ti tista šlogarca, ki mi je to nekoč prerokovala
Ja, Blitz tega sicer še ne ve, ampak res: imeti brke pa se motati okoli mene , ko bom imela 86 , bo sila riskantno in nevarno
A če mi ponujaš jabolčni kis, ki je, že od nekdaj, nekakšen eliksir večne mladosti, se mičkeno bojim, da boš ti tisti, ki si boš pustil rasti brke, hehehe.
13.03.2008 ob 12:38
Zdaj pa dosti, nas bodo zasačili, kam pa nj gremo potem? Bo bin blog odprl?
CS, seveda vem, da je nemesis baba in pol, ampak nima le ona moškega imena, enega drugega čehovskega strička sem imel v mislih.
13.03.2008 ob 12:58
eh , blitz, raje še malo uživajmo v svobodi, dokler nas tudi tu vanja, ali kakšna druga harpija, ne odkrije.čehov ali not.
13.03.2008 ob 13:10
matjaž- daj, izdaj mi, kako narediti, da za pitje piva dobim mesečno plačilo. sem se pripravljen o plačilu na akord pogovoriti. hehe.
13.03.2008 ob 20:22
commonsense,
še dobro, da to pišeš na pol ironično, drugače bi te nekam poslala. (Tako, po balkansko
)
Človek, ki je delal 36 let, ima hrbtenico v kurcu (sorči na izrazu, a sedaj mi ta beseda res paše), ne dobiva od države niti kinte. A delati ne more več, ima vse izvide, v penzijo pa ga, po zakonu, ne dajo.
In kaj tip dela? Brska po smeteh, da dobi kak kos železa, da bi dobil tistih deset, dvajset evrov. Pa še te mu ciganu izpraskajo izpred nosu, saj so na vseh “odpadnih odvozih” kot mrhovinarji.
In nekateri mladci, ki jim še puh dobro ni zrasel pod nosom, si želijo delati po par ur na dan, da bi zaslužili kak par tisoč evrov prav na takih.
Da te srat prime.
P.S.
Penzionisti so delali in bi radi delali. Pa verjetno ne, ker imajo bajne plače!!
13.03.2008 ob 20:26
P.P.S.
Sem jezna, ko mi nekdo reče, da se je v službi zgaral in verjamem, da se je res, pa bi ga država najraje spravila v grob.
Bemu takemu sistemu.
Naj delam 4o let, zato, da si drugi grejejo riti na mojem delu? Jaz pa naj kar krepnem al kaj? Zakaj sem potem delala 40 let?
Menda ima ja vsak normalen človek v mislih prav to: bom delal 40 let, potem pa veselo v zasluženi pokoj.
A je to kak pokoj, če ti ne dajo dihati?
13.03.2008 ob 20:28
Ja, commonsense, če si penzionist, ti ni treba drugega delati kot piti pivo, če se tako odločiš. In na koncu meseca si za to nagrajen.
(Dobro, ne me vzet preveč resno, saj vem, da ti je delodajalec čez vso kariero vplačeval v ta fond, čeprav nisi samo pil piva. Ampak če to odmisliva …)
13.03.2008 ob 20:41
cmmnsns, žvj!
kr mm vrčn (tmprtr - 38 stpnj C) s m n d pgvrjt _ pnzj. Čkm kkšn blj rzvdrln tm.
Prdm spt!
13.03.2008 ob 20:48
vrd.pj čjčk, n sp. s slšm.
13.03.2008 ob 20:50
vlatka, a si ti mene brala?
13.03.2008 ob 21:43
funky, ti pa kar pogosto prdiš, ali ne?
maatjaz, tole še kar fer, včasih so bili nagrajeni na začetku meseca
13.03.2008 ob 22:05
/… Zdaj pa dosti, nas bodo zasačili, kam pa nj gremo potem? Bo bin blog odprl? …/
Ne bo nič bin bloga odpiral, za take, ki bi ženske ven potiskali!
Jaz sem za “grupno”!
(Klepetanje!) Če pa kakšna “čehovka” preveč jezik vrti pa se nespoštljivo obnaša do eminenc, jo bomo pa na natezalnico dali, da se malo reda nauči! Ni vrag, da ne bi peklenščka iz nje izbezali? 
13.03.2008 ob 22:10
commonsense,
sem. Sem te brala. In te razumela. Sem le malo predrugačila.
In vem, da si rit, ki ne upaš koga kam poslati. Zato sem bila tako nevzgojno prosta pri pisanju.
Še kako dobro te razumem.
13.03.2008 ob 22:17
commonsense,
ma te pogrešam na svojem blogu, ti butasti penzioner
in te moram malo zbezati iz tvojega brloga.
P.S.
:D (Kdo že ima to reklamo? )
Saj veš, da kar pišem tebi - zate, niso žaljivke. Je vse res
P.P.S
Da me ne boš slučajno tožil, ti povem, da te ISKRENO CENIM. RES.
Res te izredno cenim, čeprav nočeš priti z gospo k nam na refošk. In itak ga bo zmanjkalo. Pripiši sebi
13.03.2008 ob 23:19
bin, življenje je prekratko, da bi se z eksorcizmom ukvarjal. Zakaj bi črviva jabolka kupoval in potem črve ven bezal, če lahko nečrviva kupim?
14.03.2008 ob 09:04
vlatka, čisto resno se z gospo cs pripravljava na obisk prijatelja v loparju, takoj po veliki noči, in takrat se bova v vsej najini veličini najavila tudi pri vas.
pa ne skrbeti, z refoškom bomo šparovni- takrat bo že novi drakonski zakon veljal.
14.03.2008 ob 09:25
blitz, ko boš ti penzionist- po tvojem črnem scenariju- boš črviva jabolka še kako iskal, da boš tako še pri mesarju kaj prišparal….
14.03.2008 ob 17:37
Heh, blitz, kaj vse boš ti izpustil v življenju, če si se “izganjanja hudiča iz babe” sklenil izogibati?
Saj nisi menda svoje zato izbral, ker bi te čisto pohlevno in vdano ubogala?
Ni mnogo lepših občutkov, kot je tisti, ko jo, že tako tečno, še malo požgečkaš po podplatih. (Hvala, mica, za izraz!
) Tako sproščujoče deluje tisto vreščanje, (na oba, da ne bo pomote), da je potem nekaj časa “mir v hiši”. Saj mica je naša,
njo bomo v miru pustili, kakšno drugo tečko si pa z veseljem sposodim.
14.03.2008 ob 19:24
bin, seveda ne. Izbral sem si jo zato, da mi pohlevno in vdano svetuje, kaj naj počnem sam s sabo.
14.03.2008 ob 19:47
namesto plačila avtorskih pravic, pričakujem, da mi bo Bin zapel tisto pesem o Kekcu, zraven pa bo igral na orglice

14.03.2008 ob 20:52
Mica!
Zapojem ti že lahko, čeprav je pesem prirejena za tenor, jaz pa “kvariton” pojem!
Z orglicami pa ne bo nič! Ogrlica bi morebiti še šla, le tega ne vem, kaj bi si potem najina mučenika mislila?
Torej, “čakaj muš, da trava zraste!”, če ti je ta izrek poznan?

14.03.2008 ob 22:44
commonsense,
te držim za besedo. Potem pa ti bomo dali na pokušino naš domači “jagermajster”
In če boš dovolj hiter, bomo narezali še malo domačega ombola, če ga prej ne bo zmanjkalo
Prej pokliči, jasno.
Se že veselim. (Sploh gospe commonsense, da mi izda recept, kako te prenaša
)
14.03.2008 ob 22:48
mislim, da ti je tale- slednji- odgovor prišepnila žena,
ker je si se hotel prav galantno izmuzniti.

O, pa te bom že dobila v roke, če ne prej, pa čez 100 let
14.03.2008 ob 23:04
CS, slišim, da prihajaš na naš konec. Pridi kaj naokoli. Ti bom dala ribo.
15.03.2008 ob 09:28
hja, kako dolge in ostre zobe pa ima ta riba?
15.03.2008 ob 09:40
mica, za orglice pa se prijavim kar jaz.igram jih namreč precej bolje kot peterle, ali vsaj tako dobro, da se ljudje takoj ne razbežijo.
15.03.2008 ob 10:45
glede na to, da imaš strašno dober spomin (za vse neumnosti, ki jih izrečem
) te pooblaščam, da se z binom zmenita za konec maja 


Pa bo on takrat nekaj zapel, ti boš pa zaigral
In ker vem, kako se najlepše zahvali vsakemu moškemu, bom za lon kaj dobrega skuhala (spekla)
15.03.2008 ob 12:38
Commonsense, saj je mrtva.
P.S.: še popravek k tvojemu naslovu. Kot Štajerc protestiram proti uporabi slanga. Ne reče se Penzionisti ampak lepo po štajersko fpogjenci.
15.03.2008 ob 14:05
blitz, moja mama je bila jeseničanka, torej bi ona najbrž zahtevala “hokejiste”.
kako naj torej vsem ustrežem? 
15.03.2008 ob 22:07
hej ludi božji- mi lahko kdo pojasni, kako sem se znašel na kazalu?????
ali morda od mene pričakujejo zapis s 550 komentarji?
mamma mia !
16.03.2008 ob 13:12
ja, commonsense, ni kaj, popularen postajaš! Sicer je pa, tako kot pri Viktorjih, tudi na blogosu že skrajni čas, da ti Siol podeli priznanje za življenjsko delo.
16.03.2008 ob 13:52
funky baby, potem je najbolje, da tole dopisovanje z menoj prekopiraš in daš v zlat okvir. kdo ve, za koliko boš lahko prodala čez 20 let !
P.S. problem je le to, da postaneš res slaven šele, ko greš rakom žvižgat. tega namena pa še nimam, čeprav bi najbrž marsikomu tukaj veliko veselje naredil.
16.03.2008 ob 13:56
commonsense, to je kot v parlamentu, fpogjenci ste že tak številčni, da tudi na internetu prevladujete.
16.03.2008 ob 15:00
hokejisti, prosim, mami (bog ji daj večni mir) na ljubo.
16.03.2008 ob 19:30
/… te pooblaščam, da se z binom zmenita za konec maja …/
Kaj boš ti mica takrat kaj bolj okrogla ratala?
Se mi zdi, da ne še,
ampak če bo, bom pa z veseljem v koledar zapisal. Pridem, če ne bo prevelike gužve. Na koledarju, mislim!
16.03.2008 ob 19:44
ti kar napiši na koledar…

za kakšno pevsko udejstvovanje si pa verjetno ne bi upal tvegati
16.03.2008 ob 20:10
Če boste res kaj peli in špilali, znate še kakšnega od nas, poslušalcev privabit.
17.03.2008 ob 00:05
commonsense,
toliko si zaslepljen s slavo, da si me čisto ignoriral. Okej.
ne bo ombola več
17.03.2008 ob 08:19
ne, ne vlatka, nič ignoriral, le na “stara leta” stvari postajajo vse bolj naporne.
.če pa ombola ne bo več, bomo pa meso iz tunke s seboj prinesli.
17.03.2008 ob 11:14
hmmm. ko so mene na kazalo dali, je danes nenadoma izginilo (kazalo namreč). domnevam, da je naval na moj blog bil takšen, da je pri blogosu kakšna varovalka pregorela.
17.03.2008 ob 13:08
Ja, commonsense. Pod volti tvojih dragocenih izkušenj lahko pregori marsikaj.
Hvala, ker si se odzval pri Maatjazhu, pa pridi še kaj.
18.03.2008 ob 17:46
commonsense, ko bo kazalo nazaj, boš odebeljen kot dr.magnum.
Če ne bo prej maatjazeva revolucija najbolj komentiranim odvečnih komentarjev nacionalizirala.
18.03.2008 ob 17:57
Matr, spet mi je nekdo na žulj stopil. Še nekdo, ki misli, da denar na drevesih raste http://tinamalina.blog.siol.net/2008/03/18/se-ena-klofuta-slovenskemu-solstvu
18.03.2008 ob 18:16
blitz, hvala za lepe želje, ampak kaj dosti bolj odebeljen pa raje ne bi bil, sem se prav zaradi tega tortam, palačinkam in pohani hrani poskušal odpovedati. le delno uspešno.
18.03.2008 ob 18:26
Kaj praviš na eno tehnokratsko revolucijo?
kaj pa weissbieru? Imam pa tudi enega bolj zdravega: papstbier, ampak mislim, da ga ateisti slabo prenašajo.
18.03.2008 ob 18:38
blitz, tudi sam sem na omenjeni povezavi oddal svoj IMHO….
18.03.2008 ob 18:39
eh, blitz, če ni vsako nedeljo, bi se tudi kaj takega preneslo
oops, pa da ni morda brezalkoholno? to pa ne!
18.03.2008 ob 18:43
blitz :tehnokratska revolucija? saj smo jo že imeli- revolucionarje, ki so samoupravljanje tehnično in birokratsko kar dobro obvladali , pa ti tudi ni bilo všeč.
18.03.2008 ob 21:27
hvala za IMHO, morda bo tako država kak evro prihranila, da ga bo lahko za drugo bedarijo porabila.
bavarski papst, pa brezalkoholen? Tile Bavarci imajo še pri zrelih letih o brezalkoholnem pivo tako mnenje kot sem ga imel jaz pri šestnajstih.
bi šlo brez birokracije? Ah, mislim, da imamo kar dober kader, le mešanica je napačna. 70:30 v korist družboslovcev, namesto 60:40 v korist naravoslovcev/tehnikov.
18.03.2008 ob 23:32
commonsense,
danes sem ugotovila, da ga ombola kar zmanjkuje. Ga škratje zjutraj pojedo, ko še jaz spim.
Morda pa mi vseeno rata prišparati en košček. Drugače tudi ni panike, ampak oni drugi je še čisto svež in ne vem, če bo čez en teden že za narezat
P.S.
Če ga pa ne bo, še zmeraj ostaja trgovina v bližini in kakšne klobase za na hitro speči
19.03.2008 ob 10:16
nič ne skrbi, vlatka, saj bomo najbrž toliko čvekali, da za nažiranje ne bo dosti priložnosti. grlo pa se da tudi z laškim kar dobro podmazati.
se še slišimo.
19.03.2008 ob 10:33
ej, blitz
(Če ne bo prej maatjazeva revolucija najbolj komentiranim odvečnih komentarjev nacionalizirala.
)
blogožer samo čaka
19.03.2008 ob 15:01
commonsense & maatjazh:
naj blogožer kar čaka. In naj mu bo jasno, da pridem tudi na dom!!! … če je treba …
Lp od tečne mene.
19.03.2008 ob 22:20
commonsense,
oki doki. Nekaj bomo že zrihtali, da bo prav. No, pa saj ima grison še kako buteljko refoška. Pa “jagra” in “orehovca” tudi.
P.S.
Seveda prej pokliči, da se pripravimo.
20.03.2008 ob 12:02
vlatka, mi pošlješ telefon? grison ima moj mail.
22.03.2008 ob 07:50
Premier JJ se s svojo Uršiko zalo sprehaja po mestnem jedru. Objeta se ustavita pred eno od izložb. Premieru se zarosijo oči, Urška ga tolaži … Pristopi policaj in vpraša:
“g.JJ, kaj je narobe, vidim, da jokate?”
“Ah, gledam cene in razmišljam kako hudo se godi našim penzionistom, s temi mizernimi pokojninami, smrk, smrk.”
Mimoidoči upokojenec sliši premierjevo glasno hlipanje, pristopi in povpraša policaja, zakaj JJ joka.
Policaj vzame pendrek in penzionista parkrat lopne, rekoč :”Zaradi tebe, pxxxx ti mxxxxxxx, ZARADI TEBE!!!”
22.03.2008 ob 15:42
heh,naga jivka, tako je, vsega smo mi krivi.življenje nam lajša tu in tam le, če kje kakšno “nago” babo (tudi, če se za “jivko” predstavlja) zašpegamo. in se nam očala zarosijo in proteze zašklepetajo.
22.03.2008 ob 21:10
Ja, tudi jaz pogosto opažam, da je žal splošno razpoloženje v družbi do upokojencev vse prevečkrat zelo krivično naravnano. Poleg tistih tam na vrhu, mislim predvsem na odnos mlajših generacij. Kot, da ti vrli mladci in mladenke ne bodo nikoli “stari” … hmmm … vsi namreč gremo po isti poti. Ja, bi rekla, da ni fajn občutek, če te nekdo s svojim odnosom obravnava kot na odsluženi artikel z “oddelka za opuščeni program.”
Dragi mladci in mladenke: ne pozabite na prednosti starejših generacij, ki so še plod tiste “dobre stare dunajske šole”, ljudje, v povprečju z več feelinga, v stilu common-sensible.
Kot common-sense, (zdrava pamet), naprimer.
Evo ti, cs, še enega za priboljšek:
Štirje upokojenci se vsedejo za mizo v kavarni.
1#: “Aaah, ja!”
2#: “Oooh, ja, ja …”
3#: “Hjaaa, ja …”
4#: (jezno) “Ej, a vi trije še ne mislite nehat čvekat o politiki!?”
22.03.2008 ob 21:14
lektor: … obravnava kot odsluženi artikel … popravi prosim.
23.03.2008 ob 01:03
commonsense,
031 738 998. Ti kar pokliči, da kaj pripravimo. Nekaj se bo ziher našlo
23.03.2008 ob 07:57
nagajivka: dobro si napisala .v polpretekli bitki okoli penzionistov -vsaj meni- ni šlo toliko za nas “mladopenzioniste”, tudi ne toliko za tiste med nami, ki jim gre slabo (meni na srečo ne)- ampak za res stare ljudi, ki ne hodijo naokrog, ne blogajo, so pogosto bolni,in so-kar je mnogokrat zanje najhuje- zelo pogosto sami.in so bili izpostavljani kot nekakšni paraziti in balast na zdravem telesu mladega naroda. tudi bin je o tem lepo in jedrnato napisal (sem navedel v prejšnjem zapisu “penzionisten raus!”).takšni ljudje imajo posebne potrebe, tako kot ,na primer, noseča mlada ženska- ali se bo nad njo kdo razburjal, če se vedno ne obnaša racionalno, po merilih svoje okolice?
Opazil sem, da so bili najglasnejši “preganjalci” teh starčkov mladci tam med 30 in 40-zanje je sicer nekoliko razumljivo, da problematike starih ljudi ne poznajo dovolj, saj so njihovi starši še relativno mladi, stari starši, če so še živi, pa so skoraj vedno “problem” svojih otrok, ne vnukov.
k tvojemu zadnjemu vicu pa naj pripomnim tole:
“GRRRRRRR. krehh, krehhhhh….”
23.03.2008 ob 10:19
Naj ta - stoti komentar,
prinese penzionistom dar,
da mladcem bolj bilo bi mar …
23.03.2008 ob 10:47
ja, saj sem ga zate šparal. hvala za pesmico.
ali bo mladcem kaj bolj mar ali ne, je najbrž stvar osebne, medgeneracijske empatije. vendar mi ni šlo predvsem za to, ampak naj se starih vsaj ne demonizira, še posebno tistih, ki se ne morejo, ali ne znajo sami braniti.
mislim pa, da se je vihar zaenkrat že polegel.
23.03.2008 ob 11:00
vlatka, velja. se slišimo.
23.03.2008 ob 11:04
pravijo, da se upokojenci vse premalo smejijo, da bi bili srečni:-)
Mogoče se bodo tejle nedolžni šali
AVION…..MLADA ŽENSKA………MENIH…
ona:”gospod, nekaj bi vas prosila!”
on:”da, hči, povej!”
ona:” kupila sem si nov ženski depilatorski strojček, pa me je strah carine…..ali bi ga vi…pod kuto….čez carino….?!”
on: “o, hči, rad bi, a ne smem lagati…………….a se bom že česa domislil!”
NA CARINI…
carinik: “oče, imate kej za prijavit?”
menih: “od brade do pasu nič!”
carinik: ” pa od pasa dol?”
menih: “tam pa je strojček za ženske, ki še nikoli ni bil uporabljen!”
carinik(v smehu): “naslednji prosim!”
23.03.2008 ob 11:16
mica, mica:heh, heh, ampak neposredne zveze s penzionisti sicer ne vidim-menihi se menda ne upokojijo, oni gredo direktno z enega delovnega mesta na drugo, ko dobijo krila in harfo.
pa še en vic: pravi en starejši penzionist drugemu : joj, kako čas beži- dvakrat seksaš, pa je leto okoli….
23.03.2008 ob 13:18
… pa še to le v primeru, če je “dobra letina” ? hehe
23.03.2008 ob 22:29
commonsense,
oki, doki.
24.03.2008 ob 12:16
Mica, bom še malo počakal z smejanjem, danes se zadržim, mi še nekal let manjka.
24.03.2008 ob 12:17
Ops, do takrat se prav gotovo še naučim kdaj se piše z in kdaj s, hi, hi.
Sem hotel reči s smejanjem.
24.03.2008 ob 12:42
hehehe, comonndance
tisti vic ima hm..nekakšno posredno zvezo z zgornjo tematiko….
Grison….
Vic o Gorenjcih
Nejevoljna Gorenjka pripoveduje: lani sem dala na hiši zamenjati stara lesena okna z novimi PVC okvirji. Okna so super, prišparamo na gretju,… in vse bi bilo super, ce me nebi pred
nekaj dnevi poklical lastnik firme, ki je vstavila nova okna, in me opomnil,
da okna po letu dni še vedno niso placana.
24.03.2008 ob 12:52
mica, takšne vice si samo mladopenzionisti lahko privoščimo- dosti starejši jih najbrž ne bi pripovedovali, od dosti mlajših pa bi to bilo žaljivo
26.03.2008 ob 22:45
grison,
vedno preberemo tako kot je mišljeno, zato s ali z, vseeno je
3.04.2008 ob 17:10
Pobje šele danes sem vas odkrila in se zelo zabavala (da ne omenim izobrazila). Toliko zdrave “zaj…..”,
velikokrat cinične (ta ne žali in ne prizadene)pa še ne. Upam, da boste še kdaj ponovili.
Vas pozdravljam in vašo varuško Mici tudi.
3.04.2008 ob 19:18
no, lepo, da se je kdo tudi zabaval,čeprav anonimno.se bomo še potrudili. pozdrav tudi tebi.
3.04.2008 ob 21:45
Neimenovana, edini pob tod okoli sem jaz. Ostali so gospodje.
5.04.2008 ob 05:43
Commonsense, dobro ti gre, še malo, 500 ni tako daleč
.
5.04.2008 ob 05:46
Mica, mi lahko poveš, kje je tista firma, že nekaj časa razmišljam, da bi na hišo vgradil plastična okna
, hahaha.
5.04.2008 ob 05:48
Vlatka, važno je, da me ti 100% razumeš
.
5.04.2008 ob 13:01
griso, tako blizu pa tudi ne.posebno, če si bom moral naslednjih 380 kar sam napisati.
5.04.2008 ob 21:02
grison,
jaz te. Še bolje kot se sam

5.04.2008 ob 21:05
commonsense,
sicer ne sodi sem, pa vendarle.
Naslednje srečanje bo na Ptuju, je mijau obljubil, da bo organiziral.
Kar pomeni, da ti priporočam, da prideš s svojo gospo commonsese.
Danes smo se tako narežali, ej. Res. In mijau je en čudovit človek. Res.
6.04.2008 ob 13:20
vlatka, ne vem, če bi me bil mijau prav vesel, ker mu kar naprej nekaj slovnico popravljam.
6.04.2008 ob 13:41
commonsense, A SI TI SLUČAJNO UČITELJ?
odgovori mi pod šifro: radovednost pa taka
6.04.2008 ob 15:22
mica, bog obvari! ampak mijau je enkrat (mislim, da konec 2006) en sila zanimiv zapis napisal, o slovenščini (pravilni in nepravilni). dosegel je- za takratni čas neverjetnih- 160 komentarjev.
zato si ga malce privoščim, kadar je tudi njegova kobila malce bosa, ampak to se nadvse redko zgodi, zato pa mi je toliko bolj slastno.hehe.
zadnjo takšno odpadlo podkev sem našel danes na blitzevem blogu, ampak morda je to posledica tega, da je se je mijau z ostalimi blogerji na srečanju tako dobro imel.in ima morda danes malo mijaua,
6.04.2008 ob 15:30
OHJA…vozila sem se tam okolimijau-mijau fešte, pa nisem takoj našla, potem se je moj delovni tovariš naveličal streči muham svoje starejše tovarišice, pa me je “prisilil”, da sva šla raje na pizzo.

Mi je pa po svoje žal…
saj veš…radovednost in te reči.
lepo se imej z željo, da mojih slovničnih napak ne ocenjuješ prestrogo

delovna MICA
6.04.2008 ob 15:40
ne, mica, vate pa se ne bom vtikal- se te imam, če ne prej, čez 30 let preveč bati.
6.04.2008 ob 15:52
KRŠENMATIČEK!!!!!
6.04.2008 ob 23:01
commonsense,
ti povem: ti, mijau, mica, grison, jaz, drmagnum, bin, kamper, od prisotnih, bi nadomestili vso blogersko sceno. In potem, ne, da bi se samo režali, tudi scali bi od smeha. Zagotovo. Pa brez zamere.
Kar vprašaj mijaua , kaj vse je storil za svojo zlato uro

7.04.2008 ob 21:29
Gospod CS, pob kje ste? Vam je zmanjkalo goriva, ali je tema izčrpana? Pob Blitz ima kar velik dren na svojem blogu in še kakšnega “nepovabljenega”, tako, da se ne upam vključiti. Imam občutek, da je pob v ta pravih letih.Tudi pri njem doma imate izvirne debate, vendar vas običajno vedno kdo zmoti.
Lep večer želim.
7.04.2008 ob 21:46
eh, anonimka, mi gospodje v zrelih letih od časa do časa raje počivamo na lovorikah.šparamo energijo za pomembnejše stvari
(zdaj pa grem za kakšne tri tedne takšne in druge stvari drugje počenjat).ampak ne obupaj, in se še kaj oglasi.
pri blitzu pa boš gotovo dobrodošla, samo reci, da me sploh ne poznaš.
8.04.2008 ob 19:32
Commonsense, pa lepo se tam imej-ta, te bomo pogrešali. No saj tri tedne tudi ni tako dolgo, še preveč hitro bo minilo.
8.04.2008 ob 22:48
commonsense,
meni se vse zdi, da si ti sedaj, z gospo commonsense, že na poti v daljne kraje.
Uživajta. Vama privoščim.
10.04.2008 ob 20:31
Tole berem, mica,
/… vozila sem se tam okolimijau-mijau fešte, pa nisem takoj našla, …/
pa mi kotički ust navzgor lezejo.
Fant sicer nisi, cagava pa si nekoliko.
Kaj se cagavim fantom dogaja, sama dobro veš! Morda bomo pa kdaj rekli: “cagava punca nikdar firbca ne poteši!”
CS, vama pa želim prijetno vandranje.
10.04.2008 ob 22:16
hehehe, Bin, vidim, da si si vzel par dni dopusta za svoje vražje sive celice, si kar predstavljam, kako so v tem času mlele in sitnarile, češ, Bin, napiši kaj takega, da ji bo poskočil adrenalin in jo bo vrglo za par cm v zrak
valda, da sem cagava, priznam, ena velika boječka, jezikam samo tukaj, v realnosti nikoli, včeraj sem bila na predstavitvi pesniške zbirke Mah /oglej si njene čudovite pesmi na delovem bloguIn in tam je bilo več deset blogarjev /večine nisem poznala/in ti bodo vedeli povedati, da še niso srečali bolj sramežljive, miroljubne in ponižne blogarke.
Mica
10.04.2008 ob 22:43
Ti štor babji!
Sploh nisi opazila, da sem, potem, ko si ti najavila prihod z zamudo, tudi jaz storil enako? Samo zato, da bi se vsaj približno skupaj vključila v družbo. In potem sem izvisel!
Pridem, gledam, sprašujem, mice ni! Še dobro, da je bil Mijau v elementu, sicer bi še kakšno solzico spustil.
No, da si ne bi kdo kaj narobe predstavljal! Beseda ni konj! Ne brca, pa tudi nazaj je ne moreš potegniti, kadar ti je ušla!
Z mico sva to že ugotovila. Vsaj jaz si tako mislim!?? 
10.04.2008 ob 22:53
ti si kriv, da sem od smeha čofnila na tla!
hehe, drugi bodo, morda, brcajočega konja pozabili, dvomim pa, da se bo to zgodilo meni…
vsaka vrbo0va šiba svojo rit najde

12.04.2008 ob 22:28
mica,
kako mi je žal in mi bo, da se nisem spomnila, da imam tvojo tel. št.
Ampak, ko razmišljam, se mi zdi, da potem ne bi bila fešta tako dobra, ker bi ju pokvarila vidva z binom
,
tako je pa zares uspela
in je bil glavna zvezda mijau.
Treh zvezd, pa ne verjamem, da bi v enem dnevu prenesli

13.04.2008 ob 08:09
hahaha, Vladka, nekaj ti moram izdati, pa nikar ne misli, da pretiravam:
v družbi sem po navadi tiho. Poslušam in opazujem. In se vsem zdi kot da me ni.
PS

CS, čas bi že bil, da zmigaš in kaj novega napišeš.
13.04.2008 ob 08:37
vlatka: glavni smo bili vsi z binom na čelu. Mijau je bil pa zvezda.
13.04.2008 ob 21:04
Vlatka!
/… se mi zdi, da potem ne bi bila fešta tako dobra, ker bi ju pokvarila vidva z binom
:D , …/
Ne vem, kaj si ti zamišljaš? Verjetno pa bi mica kak korak nazaj stopila, ko bi moje brke videla!
Torej ne bi bilo nič težav z nama. Bi se vsak v svojem kotu držala, in poslušala modrosti v kajkavskem in “prleškem” narečju. 
17.04.2008 ob 23:09
mica,
saj ti ne verjamem! Če bi začela klepet z mano, bi kar vrelo iz tebe

17.04.2008 ob 23:10
mica,
CS je na dopustu in “pluje” z godpo CS po “Jamueriki”

17.04.2008 ob 23:13
drmagnum,
res je.
Pravzaprav smo bili vsi zvezde, le da je bil Mijau zvezda “Severnica”
17.04.2008 ob 23:14
bin,
dej, nehi no. Sem te takoj skapirala.
Ti bi bil na enem koncu, mica pa na drugem koncu. In vmes bi bili mi.

18.04.2008 ob 14:32
Commonsensova dva
gospod in gospa
sta na vandranje šla.
Raziskujeta svet
pomladno odet,
pa se vrneta spet.
CS svež in nov,
ko se vrne domov
na stalni naslov,
pustolovščino spiše,
potopise oriše,
vtise pokloni v blogo nam hiše!
Uživajta maksi oba, pa kjerkoli že sta!

18.04.2008 ob 21:22
nagajivka,
luštna pesem
19.04.2008 ob 15:56
test, test
19.04.2008 ob 16:08
aha, gre tudi od tukaj.
lepe pozdrave vsem s soncne floride.sonce,zrak okoli 30, voda v zalivu okoli 24 stopinj, shopping poceni, hrana (za najin okus) odlicna.
pac pa bi blitz , pelko in se kdo tukaj najbrz dobili ospice- kamor pogledas, penzionisti, penzionisti, penzionisti. proti vecini teh sva z gospo prava pionircka.
ampak s temi tukaj se ni za hecat, nikoli ne ves, kateri je oborozen, ce z drugim ne, s palico za golf gotovo.tudi strovs tukaj najbrz ne bi svojih vicev zbijal.
dobro se imejte, pri vas menda dezuje- dober dan za bloganje.
jivka, hvala za pesmico, vlatka ,mica- ko bom nazaj, bom kaj napisal, najbrz kaj o mackah mojega kolega (ne toliko literarnega, kot mackoljubskega) hemingwaya.
19.04.2008 ob 17:58
eeeeeeeeeeej, CS, tole je pa eno ogromno poleno pod noge



ti na floridi, jaz pa celo popoldne na vrtu, da imam roki do tal, hrbet, ne morem vzravnat in vrat imam trd kot bogpomagaj.
In ti me dražiš s florido..ooooooooooooooooooo….tole je pa že od sile
Za kazen se imej lepo še namesto mene
uživajta z najdražjo in nosi jo po rokah…vsja v ameriki
lep pozdrav- tja čez
19.04.2008 ob 22:01
@vlatka: ciao bella - e grazie! Ma gradisco appena a faccio alcuni scherzi. (Solitamente)
(Ne vem, če sem prav napisala?)
Sem pa opazila, da tudi ti pišeš pesmi in poezijo. Mislim, da sem ti enkrat celo pustila nek komentar pod eno, ki se me je dotaknila. Seveda te pridem še kdaj obiskat na tvojo stran, saj vem, da si ena ragazza simpatica.
@commonsensovadva: WHAT A SURPRISE!!!
CS, no zdej pa reč, da nismo vsi na totem sveti (tako ali drugače) povezani! Če ne drgač, pa prek interneta! Hehehe…
Ne me rajcat s 30 st.C, medtem, ko na našem koncu še vedno drva nalagamo v peč. To je pa višek sadizma CS! Mica ima popolnoma prav!

Hja, ne bo šlo drugače, kot, da se nam odkupiš s še kakšnim javljanjem - v stilu “breaking news”.
Sicer te pa itak čaka neizogibno poročanje po prihodu domov. (Hemingway?? Commnonsense in morje??)
Uživajta še naprej (in nazaj in levo in desno in gor in dol)! Pozdrav obema preko luže!
19.04.2008 ob 23:41
o, commonsense,
saj vaju kar vidim. Otročka med tistimi starci
, ki se kar neudobno počutita, ker sta mlada, in dejansko sta, a važno je, da ima človek voljo in da se ima dobro. Tudi ti starci, Bog jim daj še veliko let, in nam, da jih dohitimo, so nekaj vredni, a ne? Se lahko vsaj po njih zgledujemo.
No, če sta že v šopingu, pa mi nabavita kakšnih ducat poceni nogavic
, po možnosti različnih barv. V zameno dobita figovo marmelado
Zdaj pa na kratko: UŽIVAJTA KAR SE DA. Vama privoščimo.

19.04.2008 ob 23:44
nagajivka,
niti jaz ne vem, ker se nisem nikoli učila italijanščine
, je pa vsekakor simpatično, bi rekla, po tistih škercih
Seveda lahko prideš na mojo stran. Nerodno je le to, ker ti nimam kam pisat, ker nimaš svojega bloga. Ali pač? Pod krinko?
19.04.2008 ob 23:47
mica,
dej no. Saj imaš vedno roki do tal in skrivljeno hrbtenico.
Zdaj pa jamraš, ker ti delata CS z gospo CS gušte. In bi zamenjala vlogo. Hehe. Pa ne gre tako.
Najprej zasluženi pokoj
P.S.
Ko boš v pokoju, boš ko lastovica