SLOVENIJA, LETA 2021 - DNEVNIK … (PLAN “B”)
Objavil commonsense, dne 30.08.2008
Danes je nedelja, na nacionalni televiziji si bom najprej pogledal dokumentarni film o dogodkih že precej davnega leta 2008, ko je znani polpreteklostni zgodovinar tik pred volitvami razkril, da je eden najprominentenjših vodij opozicije v svojih mladih letih v resnici bil zloglasen upravnik taborišča na Golem Otoku, za to službo pa se je šolal v Stalinovih gulagih. Seveda je opozicija v valu splošnega ogorčenja takoj bila diskvalificirana, in so se takrat nekoliko razmajane zdrave sile hitro spet združile, in seveda spet zmagale. Te nas, hvalabogu, še vedno milostno in dobrohotno vodijo proti svetilniku svetle bodočnosti.
Obupane proteste boljševistične opozicije, češ da to že zaradi kandidatovih let povsem matematično ni mogoče so takoj, in učinkovito zavrnili z Inštituta za teološko matematiko, kjer so pojasnili, da tudi matematika včasih deluje na nepredvidljiv način. Odkar so na televiziji poleg vladnih poročil in neposrednih prenosov iz Vatikana na programu skoraj le še biblijske oddaje in narodnjaška glasba, bo tak dokumentarec prava poslastica.
Vesel sem tudi, da se to nedeljo lahko posvečam posvetnim stvarem, in ne kot prejšnjo nedeljo, ko sem vse dopoldne bil pri spovedi ( saj ne, da imam toliko grehov, le vrste so bile dolge). Odkar je vlada lastnikom pokljuških gozdov podelila ekskluzivno pravico na prodajo drv, se ta dobijo le še na župniščih. Da ne bi za zimo morda ostal brez kuriva, se mi zdi, da je dobro, da se tu in tam grem spokorit- tam me namreč žal poznajo, saj imajo moj dosje z mojimi blogi izpred 12 in več let. Sem bil pač mlad, temperamenten in nekoliko nepreviden.No, vsaj Golega Otoka se mi ni treba več bati, čeprav še zdaj ne vemo natančno , čemu bo novi umetni otok pred Izolo, paradni projekt naše vlade, v resnici namenjen.
No, film je izpolnil vsa moja pričakovanja, in mi je zdaj vse jasno. Popoldne grem morda na pivo ali dve v gostilno na vogalu , paziti bom le moral, da se mi jezik preveč ne razveže, saj na tistem koncu ulice bdi naš ulični kurat in pazi na red in moralo v svojem rajonu. Z moralo sicer pri svojih letih več nimam večjih problemov, nekaj več pa še vedno z redom, gospa Commonsense me po vseh teh letih še vedno kara, in me vzpodbuja k večji redoljubnosti. Kar naprej me opominja, da sem kot majhen otrok hotel postati redovnik (že res, ampak ne zaradi reda, le zaradi dobrih del)
Sedaj pa si bom vzel čas da preberem še Sobotno prilogo časopisa OPUS DELI( kompromisno poimenovanje nekdanjega DELA). Poglej , poglej, zanimiva novica: ena od vladnih strank, znana po tem, da je že večkrat spremenila ime, se je pravkar preimenovala v stranko MATILDA. Obenem je tudi objavila svoj novi predlog za odpravo nadležnih penzionistov in za preprečevanje pretiranega staranja prebivalstva- kajenje bodo ne samo spet dovolili, ampak celo zakonsko predpisali. Odlična ideja, boljša, kot tista nekdanjega ministra za socialo, delo in družino, ki je -sicer šele v svojem naslednjem mandatu- za pospeševanje rodnosti dekletom predpisal nošnjo bombažastih, dokolenskih spodnjic in prepovedal kazati gole popke. Ne samo, da se je stvar nekoliko zapletla pri kontroli izvajanja prve točke (kar nekaj kontrolorjev je zaradi brc v mednožje končalo na urgenci), ampak tudi, ker je ukrep pri drugem spolu občutno znižal zanimanje za pospeševanje rodnosti, tako, da je zadeva kmalu bila preklicana.
Piše tudi o pravkar razpuščeni profesionalni Slovenski Vojski- očitno jim je zmanjkalo vojakov- enih zaradi slabih plač, drugih iz obupa nad vedno pokvarjenimi Patriami, veliko se jih je tudi izgubilo med vsakomesečnimi romanji v Lurd, tako da je ostalo le še nekaj oficirjev in kuratov. Kaže, da bo vlada zdaj organizirala novo vojsko, le da mi njeno napovedano poimenovanje ni preveč všeč, čeprav verjamem, da bo res branila naše domove.
Tako, dragi dnevnik, čas je, da greva spat. Jutri bo pa nov dan.
P.S. : ( VOLILNI) NAUK TE IN PREJŠNJE ZGODBE: KAKORKOLI SE OBRNEMO, RIT BO ŠE VEDNO ZADAJ, IN MI BOMO V NJEJ !
30.08.2008 ob 23:16
Absolutno proti!
Če je gospa CS edina ženska v zgodbi, izstopam iz igre.
31.08.2008 ob 00:36
commonsense,
glih toliko, da te potolažim, da sem tu.
Nisem nič brala, a zagotovo preberem in pridem nazaj komentirati. Na vse napisano.
Lahko noč
31.08.2008 ob 09:11
bin, saj jih je kar nekaj, ampak očitno te punce v usnjenih pumparcah ne zanimajo .saj mene tudi ne bi, tudi če gospa cs ne bi name pazila.
drugače pa bi že moral vedeti, da je v tej zgodbi ustavno sodišče že zdavnaj odločilo, da ženske spadajo za štedilnik, in ne v javnost. edina izjema so dame z imenom eva, najbrž zaradi častitljive zgodovine tega imena.ali pa zato, ker v času prve prednice še niso poznali štedilnikov.
31.08.2008 ob 09:12
no vlatka, z veseljem čakam, če boš potrdila mojo vizijo bodočnosti, hehe.
31.08.2008 ob 19:51
Našli smo dnevnik, ki ga je nekdo zapisal pred štiristo leti, v njem pa se je ozrl na leto 2008, ki je bilo tedaj oddaljeno od njegovega časa le 13 let. V njem uporablja nekatere zastarele arhaične izraze (boljševizem, teologija, drva …), ki so našemu percipientu sicer nerazumljivi. Vendar pa je že takrat lucidno predvidel ime naše vsemočne nadpolitične stranke Matilda, ki nam v našem imenu edina vlada že od nekdaj.
Gradivo bomo uvrstili v glavno planetarno knjižnico, pisca pa odslej v mišljenjskih zapisih slavili kot vedeža, katerega jasna vizija je pronicnila v srž naše monolitne zgodovine, hkrati pa izpričala edino resnico o naivnem obdobju človeštva, ko sta še vladala kaos in demokracija.
31.08.2008 ob 20:37
interplanetarni pozdrav, rokg. zelo pohvalno, da ste se me spomnili - niste pa seveda mogli vedeti, da sem še vedno med vami. prav takrat, tistega leta 2008, sem namreč imel bližnje srečanje z Osmim Potnikom ( tistih zapiskov najbrž niste našli), in sem tako ne le nesmrtno preživel, ampak sem tudi danes vpliven član omenjene vladajoče stranke.če boste še kaj pisali o meni, bi bilo dobro to držati na umu.
31.08.2008 ob 21:01
Seveda! V tistih časih se je še potovalo na Osemkolesnikih! (In v vsakem od njih po osem potnikov, ki so si na ta način ogledovali kraje onstran rek, tedaj poimenovanih Evfrat in Tigris.) O teh potovanjih res ni ohranjene dokumentacije, kar se nam zdi skrajno nenavadno, saj smo jo iskali še celo v Skandinaviji, kjer nam je led sicer ohranil marsikatero podobno listino.
O vašem bližnjem srečanju, ki ga omenjate, se bodo seveda organizirano razpisale naše mišljenjske produkcijske enote, zapise pa bomo vtisnili v čipe članov naše vsemonolitne stranke, katere vpliven član ste.
Bilo nam je v veliko čast!
31.08.2008 ob 22:24
CS pod 4
Če hočeš stoodstotno zanesljivo vedeževanje, jaz sem tu! Sicer vedeževalci nismo tako popularni kot naše ženske kolegice, ampak vsaj jaz imam neizpodbitne dokaze, da sem nezmotljiv. Pravilno (glej spodaj) sem za vsa pretekla leta napovedal, kaj se bo zgodilo!
Kar povej, za katero leto hočeš jasnovidenje? Zagotavljam ti, da bo v izbranem letu:
- ena do dve naravni katastrofi;
- več hudih prometnih nesreč;
- najmanj eno veliko politično presenečenje;
- umrl bo znan državnik;
- prišlo bo do velikega znanstvenega odkritja;
- poročil se bo znan igralec;
- ločila se bo znana igralka;
- pri slavni osebi bodo našli mamila;
- prišlo bo do velikega političnega škandala;
- bankrotiralo bo veliko podjetje.
Če sem se zmotil, me lahko imenuješ Majer.
31.08.2008 ob 22:53
ojla,
sem hotela sedaj, pa vidim, da moram spet priti…v tretje gre rado

31.08.2008 ob 23:21
…bom pa kar sedaj, že ki sem tukaj, brez branja, da ne bo kakšnega sranja
,
leto 2021:
- Ljubljana bo zelena oaza,
,
- Jankovič bo imel vilo na hribu, če je še nima
- Sloveniji bo predsedoval en samcat mož, ki ne po potreboval posrancev, ups…poslancev,
- minister ne bo želel biti nihče in se bodo raje preimenovali kar v direktorje, kar se sliši malo bolj domače,
- Ljubljanica se bo malo razširila in zalivala oazo
- na Savi bo nastal lep otoček, ki bo lepši od blejskega ;),
- primorska mesta bodo namakala noge v morju,
- Izola in Koper bosta spet postala otoka,
- avtomobilov bo za nekaj 30 % manj, zato bo pa več koles,
- več bo domov za upokojence,
- manj bo študentskih domov,
- več bo kmetov, ki bodo postali gospodje,
- zapuščene in zaraščene kmetije se bodo v večini obnovile,
- trgovin bo nekaj manj,
- za elektriko bomo porabili manj,
- zdravniki ne bodo več postavljali zahtev po večjih plačah,
- sodniki bodo veseli, če bodo lahko opravljali svoj poklic za solidno plačo,
- tuji državljani bodo za bivanje v naši lepi domovini plačali astronomsko akontacijo,
- starih komunistov ne bo več,
- mladina bo za razliko od dašnje bolj delovna,
- šole bodo izobraževale delovne ljudi: tesarje, krovce, zidarje, mehanike, in sedanje deficitarne poklice,
- medicinske sestre bodo samo tiste, ki bodo to zares delale iz srca,
- učitelji bodo lahko poučevali individualno za večjo plačo kot tisti,ki bodo to počeli frontalno,
- trgovcev skorajda ne bo več, ker bodo sadje prodajalisadjarji, zelenjavo zelenjadarji, meso mesarji, itd…,
- šport bo zgolj za hobi in ne za služenje mastnih par ;),
- umetniki bodo plačani po svojem tekočem delu,
- voda bo kristaln čista, a zato tudi zlata vredna,
- naravna kozmetika, naravna čistila, naravne kreme, in vse kar je naravnega bodo zakon,
- zdravstvena zavarovanja bodo ukinili in vsak bo deležen zdravljenja,
- zavarovalnice bodo krile stroške le ljudem, ki bodo utemeljeno oškodovani,
- policaji bodo visoko usposobljeni, zato, da ne “jugajo” višje sposobnih, kot to recimo včasih počnejo sedaj,
- ustanovila se bo komisija za policaje, da preveri ali so prav ravnali, ko so nekomu naložili kazen,
- kazni ne bodo denarne, pač pa delovne,
- promet bo potekal brezhibno,
- smetišča bodo urejena, saj se bo vse recikliralo,
In še bi lahko naštevala, pa sem že predolga…
ekko, commonsense, si zadovoljen?
P.S.
No, en dan bom pa prebrala ta tvoj post in še kaj pokomentirala….
1.09.2008 ob 11:30
hm, vlatka, se mi zdi , da prerokuješ bolj v interplanetarnem časovnem okvirju, tko kot rokg.
kar pa zadeva :”- trgovcev skorajda ne bo več, ker bodo sadje prodajali sadjarji, zelenjavo zelenjadarji, meso mesarji, itd…,” pa bodo najbrž tudi ceste gradile pocestnice, zofe bodo namesto tapetnikov filali filozofi, police bodo izdelovali policisti, kotle bodo kurili, khm, k..ci, in tako dalje, ane? (bi napisal tudi, kdo bo na trgu pičo za kokoši prodajal, pa ne bi hotel pretiravati, saj je menda jasno?)
in pa, seveda, vladala nam bo vlatka
1.09.2008 ob 11:37
esmeraldo, na tvojem mestu bi bil previden, preden bi vlatki v zelje hodil- kot lahko vidiš v prejšnjem komentarju, nam bo kmalu vladala. in, če bo tako hotela, boš pač moral biti Meier, ali pa kar Hermann.
1.09.2008 ob 14:16
Kako pa veš, da je Hermann mislil Meierja in ne Maierja, Meyerja ali Mayerja?
1.09.2008 ob 14:51
ne vem zagotovo, esmeraldo, vem pa, da ni mislil Majerja
1.09.2008 ob 15:29
No, jaz sem se dilemi oziroma štirilemi izognil s tem, da sem napisal kao što govoriš. Sploh pa v Nemčiji obstajajo tudi Majerji, in kako veš, da ni mislil enega od njih?
1.09.2008 ob 16:04
vem.
1.09.2008 ob 16:33
Upravnik Lole: “En lep interplanetaren pozdrav, Common! Doooolgo se že nismo videli! Vidim, da si, odkar smo se nazadnje videli, že veliko vsega doživel! In preživel … haha … Od ladje norcev, do političnega udejstvovanja, pa kar nekaj knjig z duhovitimi vsebinami si medtem spisal, za kar si - roko na srce - že od nekdaj imel talent v sebi. Veš, tokrat smo se iz našega doma za ostarele s časovnim strojem odpravili na ekskurzijo v leto 2021, leto, v katerem trenutno ti živiš, da bi te pozdravili in malo poklepetali s teboj.”
Eva: “Hejj, Common, vidim, da te še vedno zanima strankarska politika. Fajn! Ko smo se na eni od prejšnjih ekskurzij odpravili v daljno, daljno prihodnost, smo v arhivu med Akaškimi zapisi odkrili odtis vibrirajoče skladbice iz daljnega leta 1957, ki bi morda lahko postala prepoznavna himna – univerzalne stranke MATILDA. No, poslušaj jo … evo, ti posodim svoj ‘uhan’ (MP-9), pa mi povej, če se ti zdi primerna.”
http://www.youtube.com/watch?v=oVDIuSOS8Cg&feature=related
1.09.2008 ob 16:39
Vlatka!
Za leto 2021 med drugim napoveduješ:
- Ljubljana bo zelena oaza,
- Jankovič bo imel vilo na hribu, če je še nima
Hočeš reči, da:
- bo Ljubljana leta 2021 polna strupeno-zelenih delcev v ozračju?
- se bodo vanjo naselili zeleni vesoljčki?
- ali nas spet čaka ponovna staro-biblijska izkušnja z zelenimi kobilicami …
- kar se pa Jankovića tiče … napoveduješ, da bo Ljubljana ratala EN SAM HRIB ???
1.09.2008 ob 18:02
-globalizacija in tajkunstvo bosta zaradi drugačne narave gospodarstva izginila iz slovarjev
-živeli (ki bomo, če bomo) bomo lokalno in ruralno (mimogrede, Opus Deli bo propadel osem let prej)
- najboljša valuta bo zlato, večinoma pa blagovna menjava
- Ljubljana bo zelen hrib na otočku sredi Save, a ne vlatka ?
(nagajivka, čao)
1.09.2008 ob 18:11
daj no, nasvidenje, kako bo pa močvirje postalo hrib?
1.09.2008 ob 18:23
A grad je v močvirju?
1.09.2008 ob 18:24
jivka: evin predlog smo preučili, vendar smo se odločili, da bodo tisti, ki nas morajo še desetletja preživljati- kot se je svoj čas potožil herr blitz, bolje motivirani s pesmijo “working in the coal mine”.(tudi ena mojih najljubših, mislim, da v izvedbi the judds)
1.09.2008 ob 18:29
nasvidenje, ali si kaj v sorodstvu z esmeraldom, ha?
grad sicer je v ljubljani, ljubljana pa ni grad.
matr, pa so mi rekli, da sem jaz picajzlar!
1.09.2008 ob 19:32
Sorči, cs, sem z napačne blog strani komentirala- nasvidenje sem jaz

Ne, nisem v sorodu z esmeraldom, no, vsaj vem ne.
Ljubljana ni grad, za kaj več je pa po planu ne bo.
1.09.2008 ob 19:39
Kaj sem pa zdaj jaz kriv?
1.09.2008 ob 19:50
Kaj sem pa zdaj jaz kriv za grad, barbi in picajzle?
1.09.2008 ob 20:12
esmeraldo, nekdo mora vedno biti kriv :). je pa tudi res, da sta me z barbi nekam usklajeno okoli majerjev in gradov picajzlat začela. jaz sem pač tak, da ko kri zavoham, mi takoj adrenalin zraste. ga ni čez dobro picajzlanje, hehe.
1.09.2008 ob 20:23
cs,

za picajzlanje je še vedno učinkovit “pantakan”
za vilo grad pa pomoči ni
1.09.2008 ob 23:10
#22:
eva: “Sprejeto, CS! Častna premogovniška!
A vedi, da je bil naš namen dobrohoten. Že zato, ker si v enem od ‘prejšnjih življenj’ deloval nekako bolj kot tip a la “run to Venezuela.”
Ampak, če herr tako reče …
—————————————–
Ciao Barbiblond! Ti pišeš ZF??? WAW!
V prihodnjih dneh, ko bo kaj več časa, se povabim v tvojo čitalnico. Bravissima, nasvidenje.
2.09.2008 ob 09:30
nagajivka,
) reviji M. pa imam v sept. št. neresen člančič- blondinko boš že prepoznal
No, v okt. pa bo en daljši, na tistega sem kar ponosna.
vabljena, pa tudi drugi, je pa zelo naporno blogovsko branje zaradi kronologije same in je narejeno za staromoden papir.
cs,
v tvoji najbolj omiljeni (
esmeraldo,
po moje nisi kriv za nič od tega
2.09.2008 ob 14:07
jivka: sem upal, da mi boš, kot po navadi, prilepila pesmico v mojo čast.a sem v nemilost padel?
2.09.2008 ob 16:51
Ljudje, kaj še niste slišali za Zakon o varstvu konkurence?
Kaj zdaj vsi Vlatki v zelje hodite? In to samo zato, ker je ta posel najdonosnejši in ker nobena komisija ne hodi okrog in preverja resničnost napovedanih dogodkov. Tako bi Zidar tudi delal, ne pa da ga zajebavajo zaradi pičlih deset let zamude.
Lepo v vrsto za Commensensom k spovedi!
2.09.2008 ob 20:35
Ne najdem,pa naj še bolj iščem,
usnjenih pumparc na bedresih,
v tej zgodbi nič ni o telesih,
le o nebesih s silnim bliščem.
Ne maram takega razpleta,
več življenja, manj pokore,
kdor obljublja to in zmore,
temu medalja bo pripeta.
Tebi pa moj vrli KuK,
priporočam, tretji plan,
danes bolj in bolj priznan,
vse za denar in dober f**!
Brez sociale, sindikatov,
brez dušnih var´hov in nebes,
le vročih čustev divji ples,
v slast in prid velikih bratov.
2.09.2008 ob 21:23
Mijau - #32: do zdaj stala v vrsti za Commonsensom, pa nikakor prišla na vrsto … Sh*t!
——————————————
@commonsense - #31:
Holly Mother - CS, ti bi vse na pladnju, kaj???
No, pa naj ti bo, že ki sem tukaj, pa že, ki mi je Herr … pardon “Harry z Bele Fronte” dal dovoljenje:
http://www.youtube.com/watch?v=bMc8lOAIjts&feature=related
———————————————–
Barbiblond #30: hvala, z veseljem pridem na ištrukcije - na ‘nasvidenje’. Danes (izjemoma!) nabavila svežo revijo in šele naknadno ugotovila, da je datirana konec Avgusta. (Nisem je pa še imela časa prelistat.) Septemberska in Oktoberska praviš? No, bom ponovila vajo, ko pride v trafike.
———————————————–
Bin - #33 - praviš:
/… “več življenja, manj pokore …”/
Se strinjam. Zato pa jutri ne grem ponovno v tisto dolgo vrsto stat.
2.09.2008 ob 21:28
nagajivka,
Upam, da ti bo naredila kaj veselja.
upam, da misliva isto, ne more biti konec avgusta, ampak le avgusta.
Ali pa so si packi privoščili, avgustovske ne bi smeli več prodajati
2.09.2008 ob 21:35
Čak, grem zdejle prec prečekirat. Pa ti javim. Razen, če sploh nisem ta prave avgustovske r. nabavila???
2.09.2008 ob 21:48
Aaaaaahaha!!!
(Beri: naivnost se plača!)
Barbiblond; itak, da nimam ta prav’ga ‘cajtnga’ pred seboj … ZAVEDLA SI ME!!! Jaz pa naivno verjela, da je to CS-jeva najljubša revija … Si hotela reči “najljubša” (z navednicami, a ne?)
No, zdaj vsaj vem katero moram nabavit - orkamižerja - meni!!!
2.09.2008 ob 21:52
Sorči, nagajivka,
sem tisto zeleno pošast pribila zraven za lažje razumevanje
2.09.2008 ob 22:23
—————————————
Aja, tisti hrib pod #18 je bil pa mišljen takole:
Napoveduješ, da bo Ljubljana … (z bližnjo in širšo okolico) ratala EN SAM HRIB … (če bo šlo tako naprej)?
Bože ne daj, da će u budućnosti postat Ljubljana - GRAD gospodina Jankovića.
——————————————-
Že ta tretjič pišem isto vsebino. Zgleda, da ga si.net tudi danes še vedno misteriozno biksa! Komentarji izginjajo, se prikazujejo, izginjajo …
3.09.2008 ob 00:28
commonsense,
ja vladala bo Vlada. Itak. A bo moški. Vmes bo sicer ženska, a se ne bo obneslo.
3.09.2008 ob 00:30
nagajivka,
Ljubljana bo pokopana. In nihče je več ne bo prenavljal. Ker se ne bo splačalo.
Graditi na podrtijah zaradi potresa, je največja neumnost, ki jo premore svet.
3.09.2008 ob 00:32
nasvidenje,
ja, prav to. Otoček na Savi.
3.09.2008 ob 00:35
porednica,
pantakan, ja.
, a ga, menda, ne prodajajo več 
3.09.2008 ob 10:46
bin, @33:
se pumparce usnjene
na bedrih vsake žene
zdaj nosi, da rodila
bi bolj rodna bila.
(predpisala je glava bistra
nekdanjega ministra.)
(drobnič press- za tiste, ki se ne spomnijo)
3.09.2008 ob 10:49
barbi, sem prebral svojo najomiljenejšo revijo od platnice do platnice, pa nisem nič konkretnega našel. še najlaže bi si te predstavljal v članku o tantričnem zdravljenju, hehe.
pa ne, da so te pri reviji M malce nategnili ? ne čudi se, saj od nategovanja živijo.
potolaži se, jaz pri eni drugi reviji že osem let čakam na objavo članka, ki sem ga takrat z veliko truda pripravil za njihovo naslednjo številko.
3.09.2008 ob 10:50
jivka, najhvalejša lepa!
3.09.2008 ob 11:03
Cs,
- na tantrično zdravljenje v kombinaciji z mano
Stran 8.
3.09.2008 ob 11:27
aha, prav luštno in zanimivo. odtehta vse muke pri prebiranju ostale vsebine.komaj čakam na naslednji prispevek.
3.09.2008 ob 11:35
cs,
, vesela posebej zato, ker si po defaultu dost kritičen.
Naslednjič bo poleg takšnega še en bolj zahteven in po moji oceni boljši.
4.09.2008 ob 16:23
danes sem po e-pošti dobil mail od “informiran.si”z naslovom: “OLAJAJTE SI IZBIRO NA VOLITVAH”. točno tako. najprej sem pomislil, da mora biti pomota, saj vsi, ki me poznajo, vedo, da sem mačkoljubec, in ne lajam.
pokazalo pa se je, da mi prijazneži z Dela.si želijo pomagati pri izbiri na prihajajočih volitvah.gre baje za nadvse sofisticiran algoritem, mednarodno preizkušen, s katerim lahko vsak ugotovi, katere stranke so mu najbližje, oziroma katerim je sam najbližji, da bo vedel, koga voliti.
no prav, sem si rekel, bom odgovoril na 15 postavljenih vprašanj, in bom takoj vedel koga voliti. tega sem si zelo želel, ker do sedaj nisem imel namena voliti nikogar iz tega živalskega vrta.
šlo je gladko, in hitro. ugotovil sem, da sem povsem jasno najbliže naslednjim trem strankam. zdaj pa, dragi prijatelji, POZOR:
1.NSI
2.SDS
3.SNS
HAHAHA HAAAAHAAAAHAA HAAHGRRRHH.
komentar, anyone?
P.S. upoštevali so le sedanje parlamentarne stranke. če bi upoštevali tudi kakšno novejšo, bi me gotovo pripisali tudi mlademu Želatinčiču, hehe.
P.P.S. upam, da bosta to prebrala tudi blitz in pelko.
4.09.2008 ob 16:30
hahaha,
pri meni je izzid podoben, le prva in tretja sta zamenjani.
Point j v pametno natipkanih programih verjetno.
Če bi bilo vse res, sem pa tudi za zmageca
4.09.2008 ob 16:46
Sedaj mi pa nekaj ni jasno: Ali bo leta 2021 Zmagec še politično aktiven?
4.09.2008 ob 16:53
Mijau, pa ja ne?????
Midva sva bila še v 2008.
4.09.2008 ob 17:08
mijau, jaz mislim, da ja. kot predsednik upokojencev.
4.09.2008 ob 17:16
Barbi, potem se pa ti voziš s časovnim strojem naprej in nazaj?
4.09.2008 ob 17:21
Ma ja, mene kar samo vozi.
4.09.2008 ob 17:33
@CS - #46: Ni za kaj. Z veseljem!
—————————————
Barbiblond;
Ni bilo potrebno, kajti meni zabavno in všečno! Se že veselim tvojih nadaljnih stvaritev.
str. 8 prebrala, ne, da bi si na koncu umila roke na.
——————————————–
Mijau; kaj je narobe z vožnjo v časovnem stroju!? Princip je isti, sve su ostalo nianse …
4.09.2008 ob 17:34
en ‘na’ je zgoraj odveč, Barbi.
4.09.2008 ob 17:40
3xtnx, nagajivka, bom še…
če ne bo kaj vmes prišlo, neplanirana časovna postaja…
4.09.2008 ob 18:12
ha , sem se odločil narediti še zares znanstven kontrolni eksperiment. na vsa vprašanja sem odgovoril enako , da se mi zdi le 50% pomembno, in da se z izjavami strinjam 50% : 50%.
najbližji sem sedaj
1.LDS
2.SDS
3.SNS
kar zanimiva kombinacija, ane.
očitno jih pri LDS ne zanima nobena stvar kaj več kot 50%, ali kaj?
(vprašanja o najlepši v deželi tej med vprašanji ni bilo)
4.09.2008 ob 18:27
CS, iz tvojega ekspirimenta je razvidno, da jim zadostuje 50% … Ahkm!!! Mar ne?
4.09.2008 ob 18:30
Joj, ne, ne bom politizirala!!! NE BOM POLITIZIRALA IN BASTA!!!
Adijo!
4.09.2008 ob 18:59
nagajivka,bolje bi bilo reči “ne bom politizirala več kot 50%”
5.09.2008 ob 00:01
buuuu šmrk, šmrk…,
in name ste pozabili…, še žal vam bo
5.09.2008 ob 11:19
vlatka, vlatka, domovina je v nevarnosti (ne pozabi, tile finci so iz istega gnezda kot tisti avari, ki so nas ogrožali že pred več kot 1000 leti!)- ti pa misliš samo nase ! Tsk, tsk.
5.09.2008 ob 20:13
CS, če si res tako obupal nad našimi strankami, zakaj pa ne ustanoviš kakšne, ki bi jo lahko ljudstvo podprlo 100%?
5.09.2008 ob 20:15
Ja! In postaneš njen predsednik?
Jaz sem tudi ZA! Kdo je še ZA?
5.09.2008 ob 20:19
Vlatka!
Jaz nisem nate pozabila. Sem pa ostala nekako brez besed ob tisti mižeriji neri, ki jo napoveduješ s postresom. Povej mi zdaj: kako pa naj pol pridem k tebi na kofe, če bo vse zrušeno? Ha?
5.09.2008 ob 21:03
Ha, pa sem ulovil to nesramno številko!
5.09.2008 ob 21:07
Kaj je pa zdaj narobe s to številko??? Ha? Nesramna - praviš??? Čist sexy je!!!
5.09.2008 ob 21:09
Zakaj pa?
5.09.2008 ob 21:09
A mislte, da CS zdaj razmišlja o ustanovitvi stranke in predsedovanju … al je spet (oz. še vedno) v tisti vrsti za spoved … ker ga tako dolgo ni naokoli?
5.09.2008 ob 21:11
Vi ste navadni pujsi. Namesto da delate na novi stranki, ki nas bo odrešila, se greste pornografijo.
Ni čudno, da gre vse počasi v maloro!
5.09.2008 ob 21:11
To bi pa ti, “pornozvezdnik” že moral vedeti! Sam ne me met zdej za budalo!
5.09.2008 ob 21:13
Esmeraldo, tebe bomo postavili za ta glavnega svetovalca stranke. Jas sem ZA! Kdo je še ZA?
5.09.2008 ob 21:15
Za!
Se je že čudil, kaj je kriv, pomeni da je nedolžen kot Katarinca.
Dejmo, naši.
5.09.2008 ob 21:17
Barbi, resno. Na CS-jevem blogu (in za CS-jevim hrbtom) ustanavljamo resno stranko. Povej katero funkcijo si želiš, dokler so prosta mesta še na voljo? Pišem v zapisnik.
5.09.2008 ob 21:20
Zapisnik:
CS = predsednik stranke (sicer še ne vemo katere … ampak saj to niti ni toliko pomembno ta hip)
Esmeraldo = glavni svetovalec (ta odločitev je bila sprejeta s 100-odstotno večino verodostojnih blondink)
Barbi = ? … dame izbirajo (še čakamo)
5.09.2008 ob 21:21
Hm, Nagajivka, že drugič zapored sva poslala postek v isti minuti…a nisva krasno usklajena?
5.09.2008 ob 21:21
1. svetovalka za neverjetna vprašanja.
Resno.
Dela bo čez glavo.
Pa me zanima, kdo bo svetovalec za neverjetne odgovore, da bova vsaj približno kompatibilna. Nujno, ker če ne bova, ne bo zmogel.
5.09.2008 ob 21:22
Bo pa ženska kvota overdose, vlatko predlagam za svetovalko za nev. odg.
5.09.2008 ob 21:23
Minister za erotiko bi lahko postal “pornozvezdnik” … ki bi ga preimenovali v erozvezdnika - ampak se mora najprej dokazati v ero-znanosti. No?
5.09.2008 ob 21:26
Jaz bi s svojo funkcijo še malo počakal. Najprej moram preštudirati moralni lik predsednika, da ne bo med predvolilno kampanjo neprijetnih odkritij!
5.09.2008 ob 21:26
Zapisnik:
CS = predsednik stranke (sicer še ne vemo katere … ampak saj to niti ni toliko pomembno ta hip)
Esmeraldo = glavni svetovalec (ta odločitev je bila sprejeta na podlagi 100% večinskega preglasovanja dveh verodostojnih blondink)
Barbi = Glavna svetovalka za neverjetna vprašanja.
Vlatka = Glavna svetovalka za neverjetne odgovore.
—————————————–
No, gremo naprej. Akcija!
5.09.2008 ob 21:28
nagajivka sodna ministrica
refolo minister brez sence
grison za predšolstvo in neznanost
blitz za kratke stike s tajnostjo
porednica za prevzgojo na blejskem otoku
To je samo delček predlogov.
5.09.2008 ob 21:29
In jaz ne bi Vlatke, lepo prosim. Ona je jasnovidka in ima s tem preveč fore!
5.09.2008 ob 21:29
Nagajivka krivosodna ministrica
5.09.2008 ob 21:30
Esmeraldo, nič čakat. Bomo že me blondinke poskrbele za odpravo morebitnih amoralno spornih nagnjenj članov stranke. Smo namreč precej izkušene in vedno v prvi bojni vrsti, kadar je to potrebno!!! Barbi? Imam prav?
5.09.2008 ob 21:30
znam postavljati res neverjetna vprašanja
5.09.2008 ob 21:31
imaš, zato pa taka funkcija
5.09.2008 ob 21:33
Zapisnik:
CS = predsednik stranke (sicer še ne vemo katere … ampak saj to niti ni toliko pomembno ta hip)
Esmeraldo = glavni svetovalec (ta odločitev je bila sprejeta na podlagi 100% večinskega preglasovanja dveh verodostojnih blondink)
Barbi = Glavna svetovalka za neverjetna vprašanja.
Vlatka = Glavna svetovalka za neverjetne odgovore.
nagajivka (krivo?)sodna ministrica
refolo minister brez sence
grison za predšolstvo in neznanost
blitz za kratke stike s tajnostjo
porednica za prevzgojo na blejskem otoku
(To je samo delček Barbinih predlogov.)
Čakamo na izglasovanje oz. na potrditev sprejema fukcij … pardon … funkcij.
Esmeraldo, ne bodi tako zahteven! Jasen pogled v prihodnost bo še kako pomemben!!!
5.09.2008 ob 21:36
Blitz za kratke stike? Hejj, tale štromarska mi je pa full všeč, Barbi!
5.09.2008 ob 21:36
ZAROTA!!!!!
ves dan nobenih komentarjev, zdaj pa naenkrat več kot 20 zaostalih. očitno je na delu spet blogožer, ki pa se je tokrat v zadnjem trenutku ustrašil spremembe režima. že ve zakaj.
politično korektni odgovori sledijo jutri, ko bo nov dan.
5.09.2008 ob 21:37
Barbi, pa kaj ta Refolo sploh obstaja? Mislim, če nima sence … pa to … ???
5.09.2008 ob 21:40
Commonsense, blagoslavljam tvoje nočne sanje, misli, ideje … v želji, da bi bili tvoji jutrišnji politični odgovori res čimbolj korektni. Amen!
5.09.2008 ob 21:40
Potrebujemo še ministra za uporabno zgodovino, ki bo ustrezno prilagodil preteklost.
In ministra za nekulturo, če ne bomo obdržali kar aktualnega, ki je zelo primeren.
5.09.2008 ob 21:46
Pa ne preveč žensk v vladi, tale pornozvezdnik se nam je vštulil in bi lahko postal horizontalno nevaren (Mate Hari!)
5.09.2008 ob 21:46
-za uporabno zgodovino simona v (večni) odsotnosti
za nekulturo dajana
- pa še nekoga za odbor prilagoditve časa po meri uporabne zgodovine
5.09.2008 ob 21:50
#95 po moje bi z refolom šlo, pa naj bo minister brez sence dvoma
5.09.2008 ob 21:51
Sprejeto!
5.09.2008 ob 21:52
#97
5.09.2008 ob 21:53
Barbi, ne jezi se, saj bo spregledal!
5.09.2008 ob 21:54
Ministra za obrambo ne bomo potrebovali, ker si nas ob takšni vladi nihče ne bo upal ogrožati.
Ampak kaj bomo potem s Patriami?
5.09.2008 ob 21:56
#103 - Hm … lahko bi jih ponucali za parado ljubezni.
5.09.2008 ob 21:58
A imajo dovolj debele topovske cevi?
5.09.2008 ob 21:58
#103 Nova maskota, praktična uporaba na andrenalinskih poligonih pred vrtci.
Nema više tito, partija, zdej bo jj, patrija.
5.09.2008 ob 21:59
nadaljevanje #104 - S cvetjem iz cevi … namesto vodenih raket , mitraljezov …
5.09.2008 ob 22:01
porno #105 - Imajo. Za vse vrste cvetja. Preverjeno.
5.09.2008 ob 22:01
Pornozvezdnik bi bil lahko notranji minister!
5.09.2008 ob 22:01
Upam, da bomo aktivno telo.
Samo erozvezdniku se občasno dovoli horizontalna lega na delovnem mestu.
5.09.2008 ob 22:02
Barbi # 106: no, saj …
5.09.2008 ob 22:03
Pornozvezdnik = minister za notranje zadeve. Zabeleženo. A pod pogojem, da se preimenuje v erozvezdnika.
5.09.2008 ob 22:06
Zunanjega ministra pa bomo kar obdržali, ker boljšega ne bomo našli.
5.09.2008 ob 22:09
Koga že? Kdo je že zun. minister b(l)ogovske lade? Sorry, pudabu.
5.09.2008 ob 22:10
Tudi po sprejetju predloga #109 mu lahko ostane ta privilegij, a ne?
5.09.2008 ob 22:11
Saj je lahko zunajblogovski, a ne? Mi kot pravi demokrati ne bomo nikogar izključevali…
Koliko provizije dobim za tole garanje???
5.09.2008 ob 22:15
A smo ga sploh ali #113 leti na že zasedenega?
No, smo pa že kar dobro pripravljeni na plan B 2021.
Zdaj pa še drugi.
Nočko, bodoča vlada!
5.09.2008 ob 22:19
#116 - Esmeraldo; od mene žegen in tole skladbico:
http://www.youtube.com/watch?v=iTywHAFZxcU&feature=related
5.09.2008 ob 22:22
Nočko tudi tebi Barbi! Mi štirje smo doslej najbolj kompatibilen par v tej ustanavljajoči stranki.
In jutri bo nov dan …
Lepo spi!
5.09.2008 ob 22:26
(# 117) Ja, seveda na že zasedenega, kdo bi mu pa segel do gležnjev?
Jaz sem se tudi že utrudil od državniške debate. Prosim da se do jutri zjutraj izdela zapisnik (to lahko prevzamejo manjši intelektualni kalibri, nas vodilnih možganov je za pisarijo škoda), ki bo nekega dne v šolskih učbenikih kot pričanje o zgodovinskem trenutku…itd.
Za domovino z nami naprej!
5.09.2008 ob 22:33
commonsense,
a misliš, da bodo name mislili finci

5.09.2008 ob 22:34
nagajivka,
saj prideš sedaj, kasneje se bomo že dogovorile

5.09.2008 ob 22:34
Vlatka, bolje Finci in Danci … kot pa finke in danke …
5.09.2008 ob 22:36
barbiblond,
če nisem prepozna, bom jaz svetovalka za neverjetne odgovore

5.09.2008 ob 22:37
nagajivka,
hehe, šele sedaj sem videla, da si me že dala na listo.
Hvala

5.09.2008 ob 22:37
Vlatka, ni ‘blema! Itak imam pa vedno kakšno čarovniško metlo (za vsak slučaj) na zalogi za polet … oz. že zdaj vadim premike s časovnim strojem … tako, da tudi leta 2021 ne bo težav sploh. Kofi velja. Pri tebi ali pri meni.
5.09.2008 ob 22:38
barbiblond,
šele sedaj vidim, da si ti predlagateljica.
Kar dokazuje, da sem že na svojem delovnem mestu

5.09.2008 ob 22:39
nagajivka,
pa res: morda bi bila res sodna ministrica v stranki
5.09.2008 ob 22:40
nagajivka,
zmenjeno. Bomo pa videli kaj bo krajše: ali pot do tebe ali pot do mene

5.09.2008 ob 22:43
Mene ste izbrali za prevzgojo.


In kdo bo mene prevzgojil
Očitno se oprani možgani najbolje nosijo.
Lep pozdrav bodoči novi vladi.
5.09.2008 ob 22:44
nagajivka,
hehe, morda pa res. Sploh pa ne dank
5.09.2008 ob 22:44
porednica,
imaš izkušnje. In taki z izkušnjami so še kako potrebni
5.09.2008 ob 22:46
Vlatka #129
Sicer se pa lahko dobiva nekje na sredi poti … kar bi bilo … hm … v Postonjski jami? Pa še nekako zaščiteni bi bili tam … pred vsemi hudimi sovražniki. Bi pili kofe na vlakcu in mahali proteusom? Recimo.
Okej, zdaj pa res lahko noč!
5.09.2008 ob 22:48
vlatka,

hvala za podporo
Vsak glas prav pride to dobro vemo a ne
5.09.2008 ob 23:26
Jaz bom bil pa notranji sovražnik!
Saj vendar niste mislili(e), da gre brez njih? Vedno sem bil med prostovoljci in vedno sem kratko potegnil. Torej ima stranka velike možnosti za dolgo in uspešno kariero!
5.09.2008 ob 23:53
Bin; pozabi! Tu vlada diktatura! Nemaš prava glasanja! Tvoj predlog je odločno zavrnjen! Sicer predlaganega mesta krivosodne ministrice zaenkrat še nisem sprejela, a če ga bom, boš tenko piskal! Z mano boš ali v dobrih odnosih ali pa boš kot samoimenovani sovražnik kaznovan. Za začetek bi predlagala odsekanje nohta na levemu mezincu desne noge … naprimer … in tako naprej!
Morda še kaj ni jasno???
6.09.2008 ob 00:05
Do jutri imaš čas, Bin! Potem bo predsednik stranke povedal svoje in mnenje predsednika bomo spoštovali. Če recimo mene odstavi, ne bom niti pisnila.
Zdaj lahko še malo izbiraš. Izmisli kakšno drugo funkcijo. Na primer - Bin, minister za modrovanje. To ti leži, pa še fancy se sliši: moder minister z modro listnico. Ha?
6.09.2008 ob 04:54
Predlagam datum konstitutivne seje stranke: 18. 10. 2021,
Kraj: Sodinci blizu Ptuja
6.09.2008 ob 09:05
Jejejej, koliko mladostnega entuziazma. Kar stranko bi imeli, pa vlado! S temi stvarmi je treba biti previden- blogovsko vlado smo že imeli, in nočemo, da nas komunistični novinarji obdolžijo plagiatorstva. Prav tako je hudo tvegano ustanavljati stranko, saj jo je potrebno tudi financirati- in če ti taisti komunistični novinarji slišijo, da se je na nekem sestanku govorilo o dolenjskem krompirju, takoj objavijo, da je nekdo reku, da je tistga »dolenjca korumpiru«. Pa si v godlji, ne kriv, ne dužan.
Razen tega takšna zdravorazumniška stranka pri obstoječem narodu ne bi imela niti najmanjše šanse- poglejte samo , kaj so volili do sedaj (za to bi bilo treba prebrati tudi »plan A«, a razumem, da ste bralci dva tedna pred volitvami raje previdni. Oportunisti!!!! ). Bolje ne bo, dokler nekdo ne zamenja naroda, se bojim.
Vendar pa ostane še ena možnost, da to vašo nenadno ustvarjalnost koristno usmerimo. Sedaj so v modi zasebne univerze, zakaj pa še mi ne bi ene ustanovili? Razdelimo si katedre, izvolimo si rektorja (da bomo imeli komu v rektum lesti), denar zahtevamo od države, kupimo en ciklostil za diplome štancat, te pa prodajamo po nekaj tisoč , khm, »krompirjev«? diplomanti bodo že vedeli, za kaj gre, policija pa kot po navadi ne bo sumila ničesar.
Vidim, da ste se že precej trudili, tako, da bi pri razdelitvi kateder lahko upoštevali predlagane vladne resorje. Vendar se v demokratični proces ne bom kaj dosti vtikal (resor za vtikanje je menda itak že zaseden, oziroma zaležan), deloval bom, če želite, le kot »primus inter pares«.
Deal? ( nič ne škodi, če želite izraziti svoje zadovoljstvo z mojimi predlogi, le preko gospoda W. ne nakazujte ničesar.)
O posameznih predlogih se bom izjasnil, ko jih bom bolj natančno preštudiral. Zaenkrat so mi kar všeč, vsekakor pa bi rad najprej vedel, koliko krompirjev je vsak od njih vreden.
6.09.2008 ob 10:42
če se strinjate, predlagam, da kandidati za katedre predložijo predmet,poglavitne teze, okviren načrt predavanj in vaj ter predvideno vlogo njegovih bodočih diplomantov v slovenski družbi in znanosti. enako naj svoja pričakovanja izrazijo tudi tisti, ki sami ne kandidirajo, so pa predlagali druge učenjake v njihovi odsotnosti.
vivat academia!
6.09.2008 ob 11:13
Commonsene; celo zadevo sem razumela nekako takole: piše se leto 2021, ustanavlja se stranka ENA IN EDINA VLADAJOČA (ki bi jo narod v 100% podprl) in ne bi bilo nobene dileme več. Kako bi naj tudi bila, ko pa smo nekdanji kaos kvazi demokracije že davno preživeli. Čisto preprosto - po diktatorsko: sovraštvo, vojska, oboroževanje, minister za obrambo … ipd. - PRESS! Nič od tega več!
(Z izjemo KRVOSODNEGA ministra ali ministrice - zaradi ohranitve reda in miru.)
No, ampak tudi ta tvoj novi predlog je zanimiv in vreden razmisleka.
Mijau = glavni organizator konstitutivnih sej katedre. Zabeleženo.
6.09.2008 ob 12:11
CS; pa ne, da imaš zdaj probleme z resorbcijo besede “diktatura”? Ha?
Če bi tak režim vodili - se razume - demokrati po duši in srcu - bi imel John Lennon prav! Imagine!
Da ne govorimo o tem koliko cekinov bi na ta račun prihranili … in koga nahranili.
Okej, preden me CS dokončno izžene iz svojega zdravorazumskega kraljestva, naj vam zaželim še en lep, katarzičen dan.
6.09.2008 ob 14:44
Eto, smo že leta 2021, pa se pojavljajo še neki ostanki demokracije, v osebi cs-a. Ko se že v edini partiji poenotijo, on predlaga akademijo namesto vlade. Človeka je treba bodisi prevzgojiti, bodisi evtanazirati.
Zato pa je potrebno imeti tudi ministra za evtanazijo, ali pa mislite, da ne boste imeli opozicije?
Vprašal bi še nagajivko, kaj ima proti finkam?
6.09.2008 ob 15:45
Mislim, da si CS ne upa prevzeti vodenja nove stranke/vlade, ker ima preveč putra na glavi in ve, kaj vse bi novinarji izbrskali o njem.
Zdaj nam hoče podtakniti ustanavljanje univerze (potem, ko smo že vložili toliko truda v pripravo stranke in ministrstev!), ker se bo tam kot siva eminenca lažje z vsemi svojimi grehi skril pred očmi javnosti!
6.09.2008 ob 18:34
banda plebejska. človek vam poskusi ponuditi nekaj višjega, vzvišenejšega, namreč zveneče akademske naslove, možnost zaposlovanja sorodnikov, izvolitve za evropske poslance, morda bi nekateri celo postali intelektualno kvalificirani za diskusijo s simono- vi pa meni take o maslu na glavi (kaj pa morem zato , zdravilec mi je rekel, da mi bodo lasje manj izpadali- poglejte si pečeta, res deluje!) ali pa celo o evtanaziji (zanimiv način rekrutiranja udeležencev za blogersko srečanje- ali so okostnjaki tudi povabljeni? no ja,saj je halloween res le dober teden kasneje).
6.09.2008 ob 20:27
Alzo!
Zaradi neposrednega in strogega opozorila pooblaščenke za krivosodje, o posledicah vztrajanja na začrtani poti, sem se temeljito razmislil in sklenil sledeče:
Lahko bi res prevzel odgovornost za področja
1. “razumevanje vsega ljudstva”,
2. “razjasnitev pojmov in odnosov v naši družbi”,
3. “razglabljanje vezi in prijateljstva med ljudmi”
Področje razmaščevanja bi prepustil pooblaščencema za kulinariko in lepotno kirurgijo, razgrenjenje pa kmetijskemu v oddelku oljkarstvo.
Odločitev o obliki in imenu “društva”, v katerem bi vdano zbiral krompirčke, prepuščam idejnemu vodji, ki seveda ne sme in ne more nositi teže odgovornosti za tako zahteven projekt!
Bi šlo tako, gospa tovar.. ups!!! kolegica?
6.09.2008 ob 20:44
BIN - TO MI DELI!!!
6.09.2008 ob 20:47
Mijau - #143: /”Vprašal bi še nagajivko, kaj ima proti finkam?”/
Aaam … (nas)proti finkam bi bil idealen na primer kakšen (P)tujec, ki bi ji znal tekoče prišepniti: minä rakastan sinua … minä rakastan sinua … minä rakastan sinua …
6.09.2008 ob 20:50
CS - #145: / “… izvolitve za evropske poslance,…”/
Ne morem verjeti. Pa saj ne morem verjet!!!
CS!!!
Leta 2021 - pa obstoj EU???
Kdo je zdaj tukaj sanjač? Ha???
6.09.2008 ob 20:57
Esmeraldo: #144: / “… Zdaj nam hoče podtakniti ustanavljanje univerze …”/
Tudi jaz ga imam na sumu - za vse kar v 144 namiguješ …
A spričo dejstva, da je izobraževanje izjemno ključnega pomena, če želimo drugačno prihodnost … bi morda vendarle veljalo razmisliti tudi o tej opciji. Najprej vlada (kura) ali najprej izobraževalni sistem (jajce) … to je zdaj vprašanje.
6.09.2008 ob 21:05
Mijau: #143: /… “Človeka je treba bodisi prevzgojiti, bodisi evtanazirati.”/
Izrekam se proti evtanaziji.
Prevzgojiti pa … ja, saj ravno to imam v mislih … kdo bo koga: najprej izobraževalni sistem vlado … ali obratno …
Any idea???
6.09.2008 ob 21:13
CS, malo popuščaš. Mogoče je samo prevroče (pa ti stopljeno maslo prodira še malo pod lasne korenine…).
Zveneči akademski naslovi? Veš, koliko ponarejenih diplom so odkrili pred dvema letoma, ko so malo prevetrili (samo) državne službe?
Zaposlovanje sorodnikov naj bi bila prednost univerze pred stranko? Od kdaj pa? Okoli vlade in ministrstev mrgoli zaposlenih sorodnikov, prijateljev, ljubic in ostalih prisklednikov.
Izvolitve za evropske poslance? Ti res misliš, da bo 2021 še Evropska unija?
Ts, ts. In to je naš glavni ideolog…
6.09.2008 ob 21:13
Bin;
Točki 1 + 2 - #146 - sta O.K.
Edino pri tejle:
3. “razglabljanje vezi in prijateljstva med ljudmi”
te prosim, če lahko (preden se strinjam(o) - ali ne strinjamo), malce pojasniš in obrazložiš - kakšno vrsto razglabljanja si imel v mislih?
p.s.: lahko se izjasniš tudi v decibelih.
6.09.2008 ob 21:17
Esmeraldo, #152: - ja saj zato nam pa CS s tako lahkoto ponuja kvazi eminentne položaje … ko je EU (v najboljšem primeru!) tik pred zlomom.
6.09.2008 ob 21:22
Mijau in nagajivka se ne strinjata glede načina socializacije CSja!
Kot raz umen človek se vprašam, je to sploh važno? V enem ali drugem primeru “uspešne akcije” CSja ne bo več.
Evtanazija bi uničila njegov biološki del, duša pa bi tak ostala brez “medijev”. Prevzgoja pa bi uničila tisto, kar CS je! (Za njegovim “zrelim” telesom morda celo gospa CS ne bi pretirano žalovala?)
Toliko o primeru! Glede prenešenega pomena, vlada - izobraževalni sistem, ni nič drugače. Sedanja vlada izobražuje kadre po svoji meri, zato bi vsaka sprememba uničila ene in druge.
Ta dvom sem torej že razložil! Vzemite lopate in naj si vsak naloži svoj delež!
6.09.2008 ob 21:30
#153 nagajivka
Razumem, da se z razglabljanjem medčloveških odnosov ne strinjaš. Posebno, če se merijo v centimetrih!
Sicer pa bodo nam, vodilnim ljudem družbe, dovoljeni tudi bolj poglobljeni odnosi!
O vezeh… no, to je pa že vprašanje morale. Ne spada v tvoj resor! Sicer pa tam prav velikega dela ne pričakujem. So že razglobljene! Posebno tiste najbolj intimne!
6.09.2008 ob 21:31
Bin; ne spreobračaj mojih besed!
V #151 - SPRAŠUJEM, če ima kdo kakšno idejo!
In razmišljala sem v globalnem smislu - ne pa tako lokalpatriotsko - kot mi pripisuješ - omejeno na CS-ja. Haloo???
Če te prav razumem, v predzadnjem odstavku #155 - praviš: hja, tko pač je … takle ‘mamo, kaj čmo???
6.09.2008 ob 21:53
Tisti del, o učinkih prevzgoje na “objekt prevzgajanja” si preskočila? Tam je “keč”!
Trdim, da ni važno, ali je prej kura ali jajce, da je le kosilo dobro! Zelo dobra pa je kura v jajcu in drobtinah povaljana in ocvrta!
Tako vsaj trdi mladi rod! Zanj pa ustvarjamo bodočnost, kajne? 
6.09.2008 ob 22:00
Bin; #155 - nič nisem preskočila!
Vse jasno. Razen:
/”Glede prenešenega pomena, vlada - izobraževalni sistem, ni nič drugače. Sedanja vlada izobražuje kadre po svoji meri, zato bi vsaka sprememba uničila ene in druge.”/
Oprosti, tole mi zveni kot sprijaznjenje s situacijo!
p.s.: Kajzdej? Si idealist al’ nisi??
6.09.2008 ob 22:06
Bin, sprašujem, če imaš kakšno KONKRETNO idejo. Al’ bomo zdej tlele o pohanih piškah razglabljali …
6.09.2008 ob 22:15
Pa si res za “krivosodje” primerna!!
Karkoli napišem, krivo razumeš. Trdim, da ni važno, ali “ustanovimo” novo oblast ali novo univerzo, pacient bo mrtev!
V svojem idealizmu, privrženosti ideji, prevzemam nase vse posledice svojih dejanj in izjav!
Tukaj imamo svojega “velikega vodjo”, on naj odloči o obliki “upora”!!! Ti pa se lahko pridružiš ali pa tudi ne. Ali boš krivosojena, ali krivosodna?
6.09.2008 ob 22:16
Okej, ideje ni.
Predlagam, da predsedniku UNIVERZALNE stranke (ali pa glavnemu rektorju univerze … saj je vseen ps) prizanesemo s prevzgojo.
Argument: prevzgoja predsednikov ni nujna. Oni so itak bolj ali manj vedno le liki “frontmanov” … je pa zato toliko večja odgovornost na “bekstejđu” - glavnih svetovalcev.
Alzo?
6.09.2008 ob 22:17
Bin, KRVOSODNA!!!
6.09.2008 ob 22:31
Malo me je zaskrbelo, ko se je pojavila ideja, da se določena oseba prevzgoji ali evtanazira.
Tega zadnjih 50 let v Sloveniji nismo vajeni. Pri nas se kriminalci omenjajo le kot pojav, in nimajo imen in priimkov. Da bi ljudje vedeli, da ne gre za literarne junake kakšnega Stephena Kinga, jih imenujemo tajkune, posrednike pri nečednih poslih, korupcionaše, branilce …
Kaznovanje krivcev je v civiliziranih družbah, kot je naša, zastarelo.
6.09.2008 ob 22:41
Mijau; Pa si menda ja ne predstavljaš, da bi se izšlo brez sankcij? A sem pojasnila pojem kaznovanja v novem režimu? A sem lepo pojasnila ali nisem???
Stopnje kazenskega zakonika:
1. odstrižen prvi noht
2. odstrižen drugi noht
3. ……….tretji noht
4. ……….četrti noht
5.
6.
7.
.
.
.
.
20. odstrižen dvajseti noht
naslednja stopnja: (če zgoraj navedeno ne zaleže)
1. pogovor s krvosodnim ministrom/ali ministrico 1 uro
2. pogovor s krvosodnim ministrom/ali ministrico 2 uri
3. (beri: pranje možgan …) 3 ure
4. ……………………..4 ure
5.
6.
7.
.
.
.
A je sploh lahko še kaj hujšega kot to???
6.09.2008 ob 22:50
In ne mi zdej rečt, da prvostopenjski zakonik (ta s po enim nohtom za vsako kriminalno dejanje) ni dovolj demokratičen, tolerance poln … ipd!
6.09.2008 ob 22:54
Kako zdaj?
Krivosodna, krvosodna, … se mi zdiš že prav krvoločna.
Bekstejđ praviš? Seveda ima veliko vlogo! Vendar preko frontmena ne sme! Kot RAZstavljalec sem si že vgradil varovalko, da bom na čelo razstavljene stranke / univerze sam stopil. Takrat hočem imeti oblast! Takrat bom začel sestavljati in gorje mu, ki ne bo kompatibilen. Neusmiljeno v reciklažo!
@mijau
Saj si vendar iz stare garde? “Greh se pove, grešnika ne”, je bilo (menda je še?)geslo tistih, ki so prevzgajali cele narode, ljudstva. V imenu ljubezni. Pred petdeset in več leti so naučili svoje naslednike, kako se stvari streže.
Dokler je naš ni kriv, kadar je njihov, na grmado!
6.09.2008 ob 23:02
#167 - ‘gorje’ … ‘neusmiljeno’ … ‘reciklaža’ … ‘grmada’ … ipd. hude besede … ttss, ttss … in ti boš meni o krvoločnosti pridigal …
Sploh pa: kajzdej? A si se že domislil kakšna naj bi bila tvoja funkcija - modri dirk.. ups.. pardon, modri minister?
6.09.2008 ob 23:13
“Kizej? (kajzdej?)
Še tega ne veš, ali boš ministrica ali dekanka, (oprostita GRiSON in vlatka, saj ne mislim “iz Dekanov”), pa že urejaš stvari, ki so v pristojnosti šefa?
Saj ti bom povedal, firbčnica.
Dobro idejo si mi sprožila! Modri drk… dirkač bi bil kar v redu naziv. Za primeren imiđ bom že poskrbel. Modrina ni problem, saj imam bezgovo drevo na vrtu, tisti drugi del pa tudi ne. Obvladam obe varianti! 
6.09.2008 ob 23:18
#169:
Drugi del? Image? - Misliš modro šljivo???
Haloo? A ti si pa predstavljaš, da bi ti šef požegnal funkcijo kar tako na pamet??? Brez sadov minulega dela? Ja, modri dr. je kar primeren izbor … kar primeren …
6.09.2008 ob 23:22
Še dva predloga - možnih izpeljank:
Dr. blue
Modri drekač
(by krvosesna … whatever!)
6.09.2008 ob 23:41
Sadovi minulega dela?
Mar misliš, da so samo tisti lahko požegnani, katerim sadovi minulega dela čez pas visijo?
Težko delo je tisto, s pečenimi putkami. Pušča vidne sadove! Takih gotovo nimam. Tudi za drekača nisem prepričan, da bi upravičil naziv. Za dober izdelek je treba imeti spoštljiv atelje.
S tujkami pa lepo prosim - NE!!
Vidim, da si svoj naziv že na sesanje preklopila. Krvi ne dam! Lahko pa kje drugje “potegneš”, če bo kaj priteklo?
Takole virtualno se marsikaj zgodi. Le pooblaščenca/ko za varnost in moralo naroda moraš prej vprašati, če je to v skladu z ustavnimi in zakonskimi pravicami? Saj res! Kdo pa bo imel ta resor?
6.09.2008 ob 23:57
http://www.youtube.com/watch?v=fuTbB-d12A0
Ajde, lahko noč VSEM!
7.09.2008 ob 00:06
http://www.youtube.com/watch?v=-rD6sra0-vE&feature=related
Tole pa poklanjam Barbiblond, ki sem jo nocoj pogrešala! “Tell him.”
We have to tell them all, Barbi!
7.09.2008 ob 00:14
nagajivka,
kdo pa pravi, da bo Postojna vmes - ali nekje v sredini?
7.09.2008 ob 00:15
porednica,
seveda

7.09.2008 ob 08:31
Že v Jugoslaviji smo poznali KRIVIĆNI ZAKONIK, zato bi lahko krivosodna ministrica tudi izdala nekaj podobnega.
Torej, ni dovolj naštevanje stopenj kaznovanja, ampak, kaj je treba storiti, da si prislužiš pedikuro, ali delno pedikuro, ali orgije z ministrico.
7.09.2008 ob 08:47
razmišljam da bi vam naslednje pozdrave poslal iz argentine ali kakšne podobno varne dežele, kamor se nameravam zateči (takoj, ko najdem skladišče patrijinega krompirja) pred svojo večno uzurpatorsko nemesis, dvojico bin-jivka, zdaj še v kombinaciji z dr.smrtjo, mijauom.
vendar se ne veselite prezgodaj, najkasneje leta 2021 se vrnem,prevzamem v