UDBA ZA TELEBANE
Objavil commonsense, dne 2.10.2008
Brez skrbi, naslov je tak samo zaradi udarnosti.Odkar se je siolov blogos »prenovil«, imamo poleg drugih čudnih pojavov na blogu tudi možnost izvajati DIY cenzuro, alias nastavljive filtre za spame in za moderiranje. Že prve dni po omenjeni revoluciji sem s tem imel hude težave, saj sem moral vse komentarje na svojem blogu, vključno s svojimi, ročno »razmoderirati«. Naporen, in živce žroč posel. No, prijazni siolovci so mi stvar v kakšnem tednu odpravili. (res je, da je filter prestregel tudi množico nesmiselnih spamov, sestavljenih iz nekaj sto nepovezanih besed. Ampak to se mi zdi samoumevno, to mora znati vsak avtomatičen spam filter.
Se mi pa ponudba in uporaba teh novih, nastavljivih filtrov zdi moralno in etično malce sporna, čeprav je namen najbrž bil zmanjšati obseg in intenzivnost zmerjanja in žaljenja na blogih- samo po sebi pohvalna zamisel. Deluje stvar seveda le tako, kot si jo človek nastavi- vendar me v nečem res malce spominja na ranjko udbo: tudi udba ni preprečevala prav vsakega kritičnega ali nevšečnega pisanja, je pa vsem dala vedeti, da si jemlje to pravico in možnost. (danes ti napiše »potrebuje moderacijo«, takrat pa so rekli »ozna sve dozna«.
) Je kar učinkovalo, a malokdo bo dandanes to še hvalil. Res je seveda, da je možnost brisanja komentarjev obstajala tudi prej, a je uporaba bila bolj očitna, in tudi ne avtomatska.
Šalo na stran -moja kritika je prevsem v tem, da takšna praksa, enako kot doping v športu, ali korupcija v gospodarstvu, odvzema “konkurentom” (v tem primeru sogovornikom) enake možnosti , namreč izražanja mnenj, razprave in argumentiranja, in je torej nepravična , »nešportna«, in škodljiva. Nastavljalec filtra namreč teoretično lahko na svojem blogu laže, žali ,zmerja ali svinjari kolikor hoče, vsakogar, ki bi se mu poskušal postaviti po robu, z njim razpravljati, ali ga le spomniti na manire, pa lahko avtomatsko utiša.
Škoda blogovski kulturi nastaja tudi zato, ker ta mehanizem vzpodbuja intelektualno lenobo- lahko se zgodi, da bomo kmalu namesto razprav imeli le še monologe , pridige in ljubezenske izpovedi. To, da se tu in tam kakšna razprava kmalu izpridi v zmerjanje s prasicami, kurbami, fašistoidi, nepofukanci in podobnim, je pač cena za svobodo objavljanja, kar je največja pridobitev tega novega medija, bloga. Zanimivo je, da do najhujših ekscesov očitno prihaja na »damski« (hehe) strani blogosfere. Saj ne, da so moški kaj dosti zmernejši, morda se le hitreje utrudijo
.
Ves čas že trdim, da je svinjarjenje na blogih sicer vsega obsojanja vredno ( z obsojanjem tudi jaz nisem šparal) , cenzure pa ne opravičuje. Svinjatorji se s tem vendar celotni blogarski srenji na ogled postavijo, in sami sebe sramotijo- problem je le ta, da običajno imajo okoli sebe skupinico zvestih podrepnikov, sikofantov (ali sikopunc, pun intended), ki jim ob vsaki takšni potezi vneto ploskajo in pritrjujejo in jim s tem zavirajo še tisti občutek za realnost, ki ga morda še imajo.
Razen tega menim,da administrativno poseganje tudi sploh ni potrebno- z malo truda in božje masti se da skoraj vsakega brdavsa ukrotiti.Tudi sam sem na svojem blogu imel kar nekaj zmerjalcev ali zmerjalk- čeprav res bolj redko pišem vseznalske in nezmotljive bloge, na kakršne se ti najraje lepijo- a sem običajno našel šibo tudi za njihovo rit. Če jasno pokažem, da njihovih napadov ne jemljem resno, bodo kmalu ugotovili, da v resnici sami sebe smešijo, če ne, pa jim pri tem malce pomagam
- in prej ali slej odnehajo. Nekoliko teže je sicer obdržati hladno kri, ko te napada nekdo, za katerega misliš, da ti je po načinu razmišljanja blizu, ampak s časom se človek tudi tega navadi.
Zaradi česarkoli že ljudje ta instrument uporabljajo- naj bo zaradi intelektualne lenobe, premalo ali preveč samozavesti, ali ker se preprosto ne morejo upreti ponujeni elektronski “igrački”- meni se ne zdi prav »manierlich« sledi svojih prstov na tujih besedah puščati. Kaj pa vemo, kje so ti prsti pred tem bili.
2.10.2008 ob 17:22
Če damo v nemar moralne razloge…
Brez plohastih komentarjev in spopadov v damskih ringih, kakšen dolgčas bi to bil!
2.10.2008 ob 17:55
Sem pričakala takšen prispevek. Čestitke. Malo mimo, jaz bi raje bremzo na dogajanja okoli sebe. Danes namreč kot vedno zjutraj tečem in vidim 300 metrov od moje hiše gradbišče. Hudiča polno nekih strojev, zastoj na cesti in veliki pano, piše “Tukaj posebno za vas gradimo Hofer”. Nihče me nič ni vprašal, če lahko in še posebno zame. O morali prispevkov pa…
Tudi mene kdaj zasrbijo “grdi prsti”, a se največkrat zadržim.
2.10.2008 ob 21:55
/… meni se ne zdi prav »manierlich« sledi svojih prstov na tujih besedah puščati. Kaj pa vemo, kje so ti prsti pred tem bili. …/
Kaj je že tako hudo CS?
Vsaj za svoje prste pa že vem, kje sem jih pred kratkim imel.
Tudi barbiblond ima prav! Le čemu bi se smejal v teh mračnih dnevih, če ne bi bilo “spopadov v damskih ringih”?
Porednica!?
Saj ti vendar hočejo samo dobro! Še ena trgovina več, še ena skupina “akcij” in nizkih cen. Kmalu nam bodo ob prihodu k njim 5€ v roke porinili od veselja. 
3.10.2008 ob 10:43
Bilo kuda, Udba svuda.
Commonsense, skoraj prepričan sem, da te lahko pripeljem v situacijo, ko me ne boš mogel utišati, ukrotiti drugače, kot da zbrišeš moj komentar. Razmišljam namreč zelo podobno kot ti, čeprav nisem ženska.
Svetujem ti, da me ne provociraš!
3.10.2008 ob 12:39
barbi: najbrž res, hehe
porednica: bodi vesela, če bo ostalo le pri tem. tu pri nas f totem becirku, čim zgradijo enega, začno čez cesto graditi konkurenčnega, ko je gotov ta, za vogalom še tretjega….
3.10.2008 ob 16:26
ja, bin midva že veva, kaj pa drugi? posebno, če veliko pišejo na blogu- ali ne veš, da je na tipkovnici več mikrobov kot v straniščni školjki?(tako sem bral, štel jih nisem)
3.10.2008 ob 16:30
rokg:”Razmišljam namreč zelo podobno kot ti, čeprav nisem ženska. ” ?????
še danes zjutraj sem bil prepričan, da sem še vedno moškega spola.
3.10.2008 ob 17:33
Commonsense, jaz pa sem skoraj prepričan, da si ti drugi nick od Dajane. Ali pa Katarine. Kar naprej namreč nekaj provociraš in iščeš prepir. Poglej se samo, kaj počneš pri blitzu.
3.10.2008 ob 18:41
rokg, švoh poskus
.
si pa tudi slabo informiran- dajana je pri blitzih dobro zapisana, pri mnogih drugih tudi, saj nam je neusahljiv vir pornografskih linkov
katarina? no, ob nekaterih njenih blogih pravzaprav dajaninih linkov niti ne bi potrebovali.
ker pa nisem pornograf, imam do obeh precej nevtralen odnos, ne bi se pa z njima ravno poosebljal.
ampak, da ti ti dve najprej na misel prideta-pa ne, da imaš ti do njiju kakšna subliminalna pregrešna hrepenenja- saj se konec koncev obe še vedno zdita kar greha vredni? in če si mislil, da sta onidve jaz, kakšna druga nagnjenja bi ti kakšen zlobnež še poskusil pripisati?
ah, blitz pa se zna kar dobro sam braniti.
3.10.2008 ob 19:05
kurac
3.10.2008 ob 19:06
sorry, samo zanimalo me je, če bo spam filter zabremzal očitno prostaštvo. Ga ni. Jebeš tak filter.
3.10.2008 ob 19:10
blitz:
saj sem rekel, da sem vse izključil. pa si do sedaj edini ugriznil v vabo. še rokg je bil nadvse prijazen
3.10.2008 ob 19:10
V bistvu pa sploh ne vem, o čem govoriš. Jaz sem dal dve besedi na spam in zdaj je jeba. V moderaciji se znajde vsak komentar, ki vsebuje ime ženske moškega imena. In vsak, ki vsebuje del imena balkanskega klavca.
rok, ti pa slabo spremljaš zadeve. Dajana in katarina je niko vlatke alias dragice alias lady od the fucking house speaking, ki sama sebi komentarje nabija
3.10.2008 ob 19:15
Commonsense, nisi me prepričala, da nisi Dajana. Ko je začel blitz preklinjati (očitno njegove frau ni na netu), ti je kar sapo zaprlo. Najbrž si si ob njegovem vzkliku proti svoji volji predstavljala zelo velik ud, ki ga že dolgo nisi videla, razen na porno straneh, katere v skladu z zakonodajo cenzoriraš za osebno rabo.
3.10.2008 ob 19:18
Blitz, Dajana te sicer obsoja zaradi prostaštva, a te vseeno ljubi, ker se znaš včasih tako slikovito izraziti.
3.10.2008 ob 19:19
Saj ne morem verjet. Cs in to kar brez filtra? A si ti malo nor? Zdaj boš fasal ves špetir iz onega belega bloga, kjer je zapis dolg cela dva stavka, komentarjev je pa 400,
3.10.2008 ob 19:20
blitz, jaz tudi ne vem za kaj gre.tistih imen niti v najhujših morah ne sanjam, kaj šele, da bi o njih pisal.
“lady” ? po opisu tiste nepremičnine bi prej rekel, da gre za “madam”.
3.10.2008 ob 19:23
rok, da nisi ti jasna? Ali pa mi ni več nič jasno.
david, ne kliči hudiča (in hudičevk). Sicer pa tudi tvoj špetir iz črnega bloga ni kar tako.
cs,
3.10.2008 ob 19:26
ja, pelko- ko sem svoj čas poslovno potoval po balkanu so nam ob delovnem zajtrku domačini ob kavi običajno ponudili tudi sladkor v kockah in rakijo.
ko so se moji zahodnjaški kolegi začudili, so nam gostitelji pojasnili, da se čez noč v telesu nabere mnogo, mnogo hudobnih bakterij.in če zjutraj najprej poješ kocko sladkorja, vsa mikrobska banda zdrvi na sladkor, nato pa popiješ rakijo in jih vse naenkrat uničiš. logično, a ne. in poučno.
3.10.2008 ob 19:28
Ah, moj špetir na črnem blogu ni nič. Pač me razjezijo določene stvari in mi ni težko povedat, da so ovce samo ovce. Že tako nas strižejo na silo, neprostovoljno, ne rabijo mi še pameti solit.
CS, oprosti za offtopic
Ta tema je veliko boljša, CS, kar tako naprej
A si še vedno prepričan, da ni nobene goodlooking sosede v bližini?
3.10.2008 ob 19:30
CS, zelo logično, to samo dokazuje, da zahodnjaki nimajo pojma
3.10.2008 ob 19:31
rokg, udov imamo doma dovolj- z gospo cs sva jih naštela 9, so pa res različnih velikosti. hvala bogu, sicer bi si težko našel konfekcijska oblačila.
3.10.2008 ob 19:40
commonsense, a ste dali mačke proč?
tvoj balkanski recept za mikrobe smo mi uporabljali za zobe umivat po celonočnih čagah daleč od doma. Samo, da ni bil sladkor v kocki. V glavnem: v usta si daš žličko sladkorja in si z njim podrgneš kosmate zobe. Potem ga splakneš z rakijo.
3.10.2008 ob 19:50
ne, mačk ne dajemo proč, so naša zadnja linija obrambe. pač pa nam je zadnjega mačka dal proč nekdo iz soseščine, sumim tisto sosedo, ki mi jo pelko podtika.
3.10.2008 ob 20:20
potem pa imate nekaj več udov pri hiši
3.10.2008 ob 20:33
ja, najbrž. ampak mački so vsi bili pri veterinarju, tako, da morda vsi le ne štejejo polnopravno
3.10.2008 ob 20:37
Blitz, tudi meni ni jasno, zakaj bi bil jaz jasna. Še to sem težko pogruntal, da ima CS kot znana borka proti pornografiji, Dajana, doma kar 9 rezervnih udov. In izkazalo se je tudi, da se oglaša kot Martin, najbrž Krpan, ki pa je imel med Slovenci skoraj zanesljivo največjega. No, razen mogoče Petra Klepca in Zorana Jankovića (ki pa se kiti z uvoženim).
3.10.2008 ob 21:02
rok, zato, ker tudi pri jasni ne vem, ali se heca ali resno misli.
res sta tako cs kot dajana živela na dunaju, to pa je tudi vse, kar ju druži. Razen, če sem tudi jaz dajana in morda celo commonsense.
3.10.2008 ob 21:03
rokg, meni je zdaj tudi jasno, zakaj bi najbrž bilo dobro imeti filter.martin klepec-janković pa se ti gotovo zahvaljuje
3.10.2008 ob 21:05
blitz, mislim, da rokg ve, da smo mi trije z dajano stari dunajčani, pa kar naprej o donauturmu sanja, in mu zavist ne da miru
3.10.2008 ob 21:23
rokg, o krpanu in klepcu domnevam, da si le bral,ampak kako pa da tako natančno poznaš (raz)mere pri ta tretjem?
3.10.2008 ob 22:02
Hahaha, kako mi je všeč, da je na moškem parketu bolj na kratko, pa strupniki not…
zdaj grem k vlatki, zeh
3.10.2008 ob 22:08
Poglej, poglej, tukaj pa so desci hrupni. Pa bom napopala še nekaj, če smo ravno pri temi.
http://www.ednevnik.si/entry.php?w=sailor565&e_id=73092#c227713
3.10.2008 ob 22:40
Pjebi, hvala za zabavo.
3.10.2008 ob 23:06
HAHA :>
4.10.2008 ob 09:15
evo, narode: zdaj vidite, da filtri ne služijo ničemur. tu zgoraj je bilo kvantanja in nespodobnosti kolikor hočete ( od obsedenosti s faličnimi simboli, do transvestitstva, transseksualnosti, črne magije , celo namigov na zoofilijo), pa bi še najboljši filter najbrž le enega samega komentatorja zgrabil, in še to tistega, ki ga sicer imamo za najbolj manierlich, hehe heh.
4.10.2008 ob 11:45
meni se je začelo malo mešat. koliko razcepljenih osebnosti imamo pravzaprav tule? počasi niti veliki vodja CS ne bo več vedel, ali je on res on.
4.10.2008 ob 11:52
ja, mavgli,tudi mene, sensa, že ves dan tisti common nadleguje, pa ne vem zakaj.
4.10.2008 ob 12:00
pozivam vse razcepljene, da identificirajo svoje sestavne osebe!
4.10.2008 ob 12:03
blond-barbi-na-svidenje, to so tiste, za katere morate blogerji vedet, o ostalih 329. drugič
4.10.2008 ob 12:03
Je lahko alter ego tudi razcepljen?
4.10.2008 ob 12:24
tu bo pa treba strokovnjake povprašati, roka in g-ja.
4.10.2008 ob 12:31
O UDBI pa nič?
……………
Jaz sem ravnokar opazil novo varianto cenzure, ki jo morda prinaša bruseljska diplomacija.
Namreč pri nekem vlatkinem zapisu vidim jaz en komentar več kot vi. Namreč moj. Punca me zna tako cenzurirat, da jaz tega s svojega računalnika enostavno ne morem opazit. Če zmoderira moj komentar, ga vi ne boste videli, jaz ga bom pa še vedno, kot da se ni nič zgodilo.
Teh metod Udba še ni poznala; da te je utišala, ne da bi ti to vedel?
4.10.2008 ob 12:34
Udri Druže Brata bez Alata
Vsaj štiri.
4.10.2008 ob 12:42
bruselj? a misliš, da ima fina gospa hyacinth svoje prste vmes? najbrž odvisno od tega, kaj si napisal, hehe.
najbrž ima zdaj tudi vlatka moderacijo ( sumim, da jo je na to napeljal blitz). dokler lastnik bloga tega ne opazi in milostno odobri, se zapis tam najbrž ne pojavi, pri tebi pa ( z opombo, da potrebuješ moderacijo. kako tisti škrat ve, kaj potrebuješ, pa mi ni jasno). mislim, da sta tudi common in sense nekje drugje bila žrtvi tega postopka.
4.10.2008 ob 12:45
šleve! noben razcepljenec se ni identificiral, razen cs-ja.
4.10.2008 ob 12:49
Halo, mavgli, tukaj, a sem nobeden???
4.10.2008 ob 12:59
si bil(a) rahlo nedoločen(a). ali pa sem jaz predolgo živel v džungli in nimam dovolj sivih celic za razumevanje prekaljenih blogerjev.
4.10.2008 ob 13:13
Torej, kar se UDBE tiče (konec koncev je treba s komentarji slediti naslovu zapisa, ane): bojda je parnaška udba onemogočila 16 pesnikov, ali pa je to bil samo eden, razcepljen na 16 delov? Mogoče kdo kaj več ve o tem fenomenu?
4.10.2008 ob 13:16
Pojma nimam, bi ga srčno rada imela. Čakam, da mi kdo razpiha oblake nevednosti.
4.10.2008 ob 13:19
Ali nisi ti, commonsense, odkrila dokumentacijo o tem in z njo seznanila carja nikolaja na vlatkinem zapisu o janezu janši??
4.10.2008 ob 13:25
ja,sense je odkril, common je seznanil. po navadi dobro sodelujeva.
4.10.2008 ob 13:27
A sense je bil informator, com pa je ovadil mona?
Je bil torej res mon kolovodja tiste 16 članske pesniške tolpe?
4.10.2008 ob 13:31
OK? Vdam se, o kakšnih 16 pesnikih vi to govorite? Kje je kdo videl 16 pesnikov
4.10.2008 ob 13:31
jasno, da ne, saj je še živ.
4.10.2008 ob 13:31
4.10.2008 ob 13:32
Torej ga je gospa Hiacinta rešila pred nami? Kdo pa je njej posredoval podatke?
4.10.2008 ob 13:34
Bojda jih je gospa Hiacinta osebno sproducirala, a še vedno ne vem, kdo so 16 mrtvih pesnikov, ker nobenega ne pogrešam.
4.10.2008 ob 13:37
jaz sem bil pa dolgo v džungli in ne vem, kaj je to udba. me lahko kdo razsvetli?
4.10.2008 ob 13:37
tz bli se pokorno javlja na razcep.
David, ker si se preveč s soboljevino ukvarjal, si zamudil the Jerry Springer show.
4.10.2008 ob 13:39
Seveda jih ne pogrešaš, barbika, prekrili smo jih z MAHOM. To so naše novejše metode prikrivanja sledov pri razkrivanju tajnih dokumentov. O njih nas je podučila naša agentka Comment Saint Ce.
4.10.2008 ob 13:42
Mavgli, #44.
Rokg, a, so.
Do Maha sem prišla, ampak tisto spodaj me zanima, če bi me kdo hotel vpeljati v novejše metode prikrivanja sledov pri razkrivanju tajnih dokumentov bi bila zelo hvaležna.
4.10.2008 ob 13:44
Mavgli, ti kar raje ostani v džungli, kajti Udba spet straši v naših krajih.
4.10.2008 ob 13:45
Barbika, nastopati je treba vsaj v dvojicah, veš.
4.10.2008 ob 13:47
Ni blema, v dvoje troje, undercover, sam da pridem not.
4.10.2008 ob 13:50
Blitz, najbolje bi bilo, če bi še soboljevino zamudil, Jerry Springer show sem imel pa že popolnoma neprostovoljno na svojem blogu. Ko pogledam nazaj, z grozo ugotavljam, da so sami začetki tega showa na mojem blogu. Še dobro, da so se preselili drugam.
4.10.2008 ob 13:50
Jaz predlagam, da nas naša agentka CS seznani z informacijami, ki jih je odkrila v intimnem druženju s fino damo Hyacinth in njenim aforističnim partnerjem iz bivše SZ. Šifra zadeve: trojka.
4.10.2008 ob 13:55
(sem šel nazaj v džunglo.)
4.10.2008 ob 13:55
Kdor je teleban, ne bo nikoli razumel, kaj je to Udba!
4.10.2008 ob 13:56
mavgli, od katere osebnosti razcepek pa si ti?
4.10.2008 ob 14:01
1tastar, pejdi še ti raje z mavglijem v džunglo, samo pazi, ker smo zdaj involvirali za našo stvar tudi opice.
4.10.2008 ob 14:01
rok, ne “trojka”, ampak “le vitro jček” g
4.10.2008 ob 14:04
še link: http://hotvideo.sexusblog.com/28/09/2008/pohoten-trojcek/#comment-9
4.10.2008 ob 14:10
rock,@ 67: very, very sorry, my dear chap, my hands are bound by conspiratziya. stvari, ki jih izveš na candlelight supperju v tako elegantni residence are not for the common, pardon me,ordinary rabble.
4.10.2008 ob 14:13
No, zdaj smo pa dobili še commonsex blog
4.10.2008 ob 14:18
Commonsex na (Peres)trojki, Bli&Ts’s Secret Mission.
4.10.2008 ob 14:18
4.10.2008 ob 14:21
bli&tz, @73- ali slutim dolgo roko avstralskega dayana.neta?
4.10.2008 ob 14:23
CS @ 74: Ja, ampak zveš pa novice, ki jih še Dnevnikovi novinarji ne zvrtajo od svojih krtov.
4.10.2008 ob 14:31
pelko@75.
:). pa še bliskovit povrhu.
4.10.2008 ob 14:32
Ja tip je res car;>
4.10.2008 ob 14:37
Afera 16 mrtvih pesnikov pa nas kar še pesti. Danski preiskovalci nas lepo prosijo za dodatne informacije o obeh storilcih, sicer nas bodo objavili po televiziji. Naša agentura še vedno ni opravila nalog, čas je za Kosovo komisijo, kajti Udba je odpovedala.
4.10.2008 ob 14:37
Zelo bli-slikovito. Upam, da na tale blog ne klikajo mladi volivci, tisti 16+
offtopic: Jaz še vedno upam, da se v resnici tudi na tistem belem blogu samo malo zezajo, tako kot mi, a ne?
Ali oni to resno?
krnemormverjet
4.10.2008 ob 14:38
Zdaj to že lahko priznamo v interesu naše trojke.
4.10.2008 ob 14:42
Ja, ja, trojka, trojček, trojec brez krmarja, na koncu pa sveta trojica…
4.10.2008 ob 14:44
Barbika, saj ti si res ko en svetnik, odkar si kandidatka za mandatarko.
4.10.2008 ob 14:52
Jaz nimam pojma in sem kot taka pravšnja- ideološko neobremenjena, gospodarsko nepoučena, nedolžna in še več jajc imam od konkurenta. No?
4.10.2008 ob 15:08
barbi # 70, si me zbezala iz džungle. bom šel z dobrim zgledom naprej in bom priznal: mi smo štirje.
4.10.2008 ob 16:11
blitz, šele sedaj sem si tvoj famozni prispevek malo bolje ogledal, pa še to(zaenkrat
) le na preskoke. je pač precej dolg. film namreč.
imam pa občutek, da si ga objavil le zato, da bi tistega zloglasnega kosmatoljubca dražil.
4.10.2008 ob 16:25
Vi se zabavate, jaz delam. Imam večjo prednost za kandidata (karkoli že) a ne? Ne pišem aforizmov (spoštujem Juriča in Petana), imam samo eno kopalnico, čistim z domače narejenim kisom (ekološko), imam rada živali. Vse prednosti ali kaj?
4.10.2008 ob 16:47
Jesen stiže dunjo moja, ali ja nisam pao sa kruške.
(avtorsko zaštiteno!!!)
4.10.2008 ob 16:48
evgen-i-ja di si ti?
4.10.2008 ob 18:00
žarko????????
razen če nam hočeš predstaviti novo dvojico, bala in ševića
4.10.2008 ob 18:50
izjavljam, da žarko ni eden od nas štirih (klonov).
4.10.2008 ob 18:51
čakaj, saj nas je pet. pozabil sem na esmeralda.
4.10.2008 ob 19:38
Prijaviti in utišati je treba vse nevarne pesniške elemente, ki nočejo skupaj z nami skrbeti za nacionalno varnost. Žarko naj bo naš zgled, njegov avtorsko zaštiteni aforizem pa naša ideologija.
4.10.2008 ob 19:51
Žarko, slušaj vamo
Hiljadu i sto budala, ni ja nisam s kruške pala, kako vama, tako nama, svidja nam se samo šala. Klapa draga radoznala, kad udba stiže, biće štala. A ja udbi ne bih dala, ništa osim svetog grala. Nema otrova u gralu, al’ ima lijek u ogledalu.
4.10.2008 ob 20:11
zdaj pa bežim zares nazaj v džunglo.
4.10.2008 ob 20:18
Mavgli, če boš v džungli srečal 1tastarga, mu reci, da se razmere počasi umirjajo, informbiro je že skoraj mimo. Nej zdrži še štiri leta.
4.10.2008 ob 20:19
Še štiri leta??? Pa jaz bi rada imela nebesa zdaj!
4.10.2008 ob 20:20
Vau, stotko sem zadela!!!! jipiiiiiiiiiiiiiiiii
4.10.2008 ob 20:22
A što sada tebe opet mući, mavgli? Ti stvarno ne znaš što je to udba? A Barbiblond ti je sve tako lijepo i fino objasnila. Udba ti je nešto slićno kao džungla. Ako ne vjeruješ, pitaj Rokg-a ili Blitza ili CS-a.
4.10.2008 ob 20:23
Dajana, nebesa sta ti pokazala Bli & Tz v komentarju št. 10.
4.10.2008 ob 20:27
Dajana, hoćeš raj? Odmah? Idi na 24.ur.com.
4.10.2008 ob 20:28
Jao, što je ovaj Rokg brzi…
4.10.2008 ob 20:33
Mavgli, postoji i betonska džungla, znaš… nemoj se previše opterećivati…
4.10.2008 ob 20:36
Evo, Evgenija, sem šel na 24.ur.com in zvedel, da imata naša agenta Aleš in Zalar že spisek za odstrel. Ta prvi bo na vrsti nek tako rekoč upokojeni policist, razen če se bo za njega zavzela preskušena agentura Desusa.
4.10.2008 ob 21:30
http://24ur.com/ekskluziv/erotika/tantra-sola-dobrega-seksa.html
4.10.2008 ob 23:26
commonsense,
to mi diši po znanem
5.10.2008 ob 08:35
ja, vlatka , meni tudi.
sem pa opazil, da se je tema “cenzura” in “brisanje” komentarjev ob istem času na tudi nekaj drugih blogih razcvetela.če tukaj premalo, pa ponekod drugje celo malce preveč resno.
je pa res, da ob branju tvojega zapisa o jj, tudi okorelega anticenzurista kot sem jaz, zasrbijo prsti
5.10.2008 ob 09:25
Common in Sense, še enkrat vaju pohvalim za komentar št. 74. Lepo sta popisali vajin informativni prisluh. Svetujem vlatki, naj priloži kopijo v centralni arhiv.
5.10.2008 ob 09:37
je pa tole morda tudi dobra priložnost, da urbi et orbi povem,da z bloganjem nimam namena spreminjati sveta, niti spametovati norcev, niti uvajati ordnung und disziplin. morda si le od časa do časa malo duška dati, če mojo, skorajda budistično uravnoteženo dušo kakšna stvar le malce preveč uneravnoteži.
seveda pa ob vsem svojem anticenzurizmu tu in tam cenim tudi tehtnejše komentarje,če jih pa ni, pa tudi malo zabave ne škodi.
5.10.2008 ob 09:44
Na modrem polju - modra odloločitev CS!
Saj je satira (do 100) tudi dovoljena?
5.10.2008 ob 09:56
seveda, seveda.do 100 na osebo. ne vem pa, če tudi 100 na vsak nick
5.10.2008 ob 10:12
tale tvoj spam filter ne deluje. Še porno koalicijska pogajanja se da prinesti v house of commons.
LP, tz
5.10.2008 ob 10:21
Modro, da sta se C & S distancirali od motečih nicko(to)v.
5.10.2008 ob 10:26
ne, ne, rokg, to bi že mejilo na cenzuro. tu gre le za demokratična načela - če že ne en človek:en glas, pa vsaj ne dosti več kot en človek: deset glasov.
5.10.2008 ob 10:43
blitz, zanimivo bo videti, ali bo naš parlament vodil kak “speaker of the house”, ali pa kak “spucker of the house”. ali pa morda kakšna “bionda of the house”.
5.10.2008 ob 11:03
jaz sem kljub svoji džungelski provenienci (pride zelo prav za izgovarjanje)včasih tudi malo resen. ker to po blagem cs-jevem opominu ni prepovedano, me zanima, zakaj se večini očitno zdi “bionda” nekako suspektna. ker se obači v armanija in govori o sociali? ker je mlada in lepa? ker je uspešna in bogata? ker snobovska mladenka ne paše na čelo levo obarvanega parlamenta?
5.10.2008 ob 12:09
mavgli, jaz mislim, da praktično vse našteto.mlada in lepa ne moti toliko kot to, da je to najbrž več ali manj edini razlog za njeno “uspešnost”- ko je postala predsednica stranke, še nihče ni slišal o nikakršnem njenem uspehu v pravu, gospodarstvu, ali politiki.za uspešno pravnico jo je pač proglasil njen, khm, šef.ta pa je imel v tisti stranki dovolj vpliva, predvsem finančnega, da jo je proglasil tudi za politično korifejo. IMHO.
končno sodbo pa sem si ustvaril na soočenjih, kjer mi je moje budistične živce majala s svojim naučenim govorjenjem, naučeno “agresivnostjo”, in z -za pravnico- nekaterimi zelo ubogimi izjavami. da osladnih bedarij o spolu prihodnosti in nedolžnosti sploh ne omenjam. prepričan sem, da prihaja iz iste šole retorike kot žgajnarca, ali neblond irglca (pa tudi peče), le, da teh ni jemati resno, tale gospa pa bo v vladi. spet IMHO
5.10.2008 ob 12:23
Dobro sta jo oglodala. Po moje si že barva lase.
5.10.2008 ob 16:46
jaz je načeloma ne branim (nas v džungli politika manj zadeva…), so pa gotovo tudi blago nasprotni argumenti. da je takole neznana in brez vidnih uspehov postala predsednica stranke - ok, ampak ali ni za vodenje stranke potreben predvsem dober menedžer? in mogoče je odlična pravnica kljub temu, da jo je za takšno proglasil njen khm-šef? da jo je proglasil za politično korifejo, se sicer ne spomnim. a če pogledam 5% glasov v primerjavi s prognozami, ko je prevzela ostanke LDS, ne bi rekel, da nima čisto nič političnega talenta. (razen če misliš, da ji je vse glasove kupil njen šef).
soočenja tudi lahko gledaš tako in tako. moja boljša polovica pravi, da je naučeno govorjenje lahko tudi profesionalna deformacija pravnikov in
sam vem, da marsikdo pred publiko pač tako govori. gotovo je bilo tudi precej ljudi, ki se jim je tisto o spolu prihodnosti zdelo simpatično. kar se tiče šol retorike, pa lahko na prste obeh rok prešteješ politike in poslance, ki jih je prijetno poslušati.
res je, gospa bo v vladi. se ti zdi, da bo naredila kakšno pomembno škodo? da se bo kapital tako ali drugače udeležil vladanja, smo pa ja vedeli.
vem, da se vse to sliši, kot da jo branim, pa je ne. samo malo fore bi ji dal kot začetnici (sem kavalir).
5.10.2008 ob 16:51
CS, jaz sem pa mislil, da spadaš med fene bionde v armaniju. Odkod ta zasuk?
5.10.2008 ob 16:55
eh, pelko, si pač narobe mislil.saj to ne preseneča- če ne bi, bi se mi zdelo, da si se s kakšnim gs strupom zastrupil
5.10.2008 ob 16:57
samo zezam te.
Zdaj imamo novo oblast, ki je strogo proti GSO, hudič je samo v tem, da se bojim, da bodo pozabili na dane obljube. Jih bom spomnil s kakšnim vprašanjem na svojem blogu, hehe
5.10.2008 ob 17:03
mavgli- za vodjo stranke in bodočo članico vladne garniture, ki mi bo krojila doberšen del življenja, mi tisti “mogoče” ne zadostuje. tudi ne grem h ključavničarju si zobe popravljat, čeprav mogoče zna tudi to. pač rad slišim o kakšnih referencah in izkušnjah. naučeno govorništvo pa mi je znak neiskrenosti. kar je itak eden od očitkov, ki si jih sam navedel. IMHO
sorry, lets agree to disagree
5.10.2008 ob 17:31
agree.
jaz se vseeno ne bi pretirano razburjal, je tudi slabo za prebavo. saj bosta menda ostala dva trojčka obvladovala dovolj terena, da ne bo pretirane škode.
tolaži se, da bi lahko bilo tudi slabše:
če bi bil namesto bionde grd, zamaščen, plešast, namrščen dedec s štrlečimi ušesi in z govorno napako, v povaljani obleki in s tri dni starim strniščem na ksihtu!
5.10.2008 ob 17:33
mavgli, a govoriš o winstonu churchillu? pa še pil je kot žolna in kadil kot tovarniški dimnik.
5.10.2008 ob 17:42
tega pa nisem mogel napisati, ker sem ljubitelj živali in nočem žaliti žoln, tovarniški dimniki pa me - kot levoopcionarja - asociirajo na delovno ljudstvo.
5.10.2008 ob 18:00
Imeli bomo zelo lep vladni vrh, brez dvoma. Tudi po zaslugi naše tajne službe. In če bo EU priredila kako modno revijo na najvišji ravni, nam ne uide opazen nastop in z njim sijajna mednarodna promocija
Tudi če bo ostalo vse bolj črno, kot napoveduje kandidat za madatarja.
5.10.2008 ob 18:02
Blond vlada.
5.10.2008 ob 18:03
CEPCI! Jaz sem Tarzan in džungle. Zato poznam mavglija in vse udbovce!
5.10.2008 ob 18:06
ja, pravi moja draga, zdaj ko smo se ravno navadili na najlepšo urško, se bo moral novi vrh hudo potruditi, da nas potolaži ob boleči izgubi.
5.10.2008 ob 18:16
Mavgli, potem je pa tudi tvoja draga najbrž zaradi Urške volila povodnog muža sa Save za ljubljanskog župana, ne? Medtem ko sta vidva z 1tastarim Tarzanom usput tezgarila še za KGB?!? Madona je svet majhen!
7.10.2008 ob 04:16
Commonsense, zadnje čase se držim čisto na koncu vrste, med zadnjimi, če je le mogoče sem v vrsti ob štirih zjutraj. Tako sem veliko manj opazen in še bolj mrtvo hladen. Preberem sem in tja kakšen zanimiv komentar, in si mislim svoje, lahko je tudi to zelo zabavno.
7.10.2008 ob 16:33
griso, pa ne , da imaš en majhen depres? (tako je v angleščini temu rekla ena moja romunska znanka).
nasvetov nimam, je pač takšen čas v letu.bo bolje, verjemi.
10.10.2008 ob 22:42
čakam, čakam, že ves teden čakam na kak prispevek o Bucketovi in njenem senilnem očetu.
11.10.2008 ob 12:36
eh, blitz, je vlatka uzurpirala temo. z njo pa se ni za hecat, uroki pa to…
ampak je tudi tam dovolj heca, na preskoke seveda.dolge preskoke.
si pa prehitro obupal, se preveč v nebistvenih, neeksistencialnih zadevah angažiral
. če si prebral zgornji post, najdeš tudi recept za zdravo zabavo v bolnem okolju.
11.10.2008 ob 16:09
beži no, uroki - resnica je v Jerryu Springerju. Ta folk potrebuje štof, samo štof, samo, da imajo razlog za 24urno nabijanje po netu.
Jaz sem čisto na začetku oddal en komentar v prepričanju, da bo ostalo pri tem. Pa eni takoj popadejo. Sicer pa lahko po njihovem ignoriranju tvojega eksistencialnega vprašanja vidiš, kako resno vza,ejo zadevo. Svašta.
Pri vsem skupaj pa me še najbolj iritira tisto “papež ma vas rad”, a se nočem angažirati še na to temo.
11.10.2008 ob 18:06
tukaj, kjer se počutim kar varnega pred spamisti, padalci in drugo golaznijo- moj recept očitno kar deluje- bom razgalil golo resnico, zakaj se imam za kvalificiranega o baronicah razpravljati. to naj ostane seveda med nami.
moja gospa cs sicer ni baronica, je pa njen pra-pra dedek res bil baron. in sicer madžarsko -srbski, kar najbrž pojasni tudi konec zgodbe.
ni namreč uspel pridelati sina, le hčere, in je zaradi tega bil tako zagrenjen, da je uradno vrnil plemiški naslov, češ, če ga junačkom sinu ne more dedovati, pa naj gre jebeni naslov raje k vragu.
tako da veste, da je vaš commonsense v resnici le “a heart-beat from nobility”, in da ostanete (ali postanete) primerno spoštljivi- to velja posebno za črnočrkasto krdelo nedoločenega spola.
11.10.2008 ob 18:12
gospod milostljivi Baron CS, kaj to pomeni, da se moramo zdaj lepo obnašati? Tudi jaz? Kaj pa ti?
11.10.2008 ob 18:19
commonsense, a zdaj se boš pa še ti začel kititi?
hehe, morda sva celo v sorodu. Moji daljni predniki po materini strani so menda srbski knezi Stratimirovići. Po izročilu so ne vem kdaj pred Turki ušli v Prekmurje in so jih tam preimenovali v Fürst. *er so bili obubožani, se je dedek mojega dedka lotil osvajanja dedkove babice, takrat še samske dedinje na bogati kmetiji. Ker ni bila več v najrosnejših letih, je podlegla čarom mladega Fürsta, ki se je hitro postavil v vlogo gospodarja in nato njivo po njivo zapil in zaigral vso kmetijo.
Od * naprej je zgodba nesporna, do * pa gre za legendo, za katero ne vem, koliko je v njej resnice. A obnašanje mladega Fürsta ima v sebi nekaj srbskega.
11.10.2008 ob 18:20
david, vsaj toliko lepo kot sorodniki diplomatov. Na barikade!!!
11.10.2008 ob 18:20
neobriti pelz (parafraziram znanega pesnika). ti vsekakor, jaz pa itak že nekaj časa pri prof. blitzu lepe manire študiram.
11.10.2008 ob 18:23
saj sem jaz tudi vpisal ta študij, samo ne vem, se bojim, da še ni rezultatov. Hočem dejati, da sem len za prekl…pisanje
Ne da se mi!
11.10.2008 ob 18:26
Sem jaz črnočrkarska golazen?
11.10.2008 ob 18:29
no ja, blitz, glede krvnega sorodstva dvomim( sem pri kokr baronici preveril priimke, in si najbrž nista v sorodu), glede balkanstva pa za naju dva, sodeč po na nekaj preteklih soočenjih, ne bi dal roke v ogenj.
11.10.2008 ob 18:30
mavgli, sem povedal , da sem študiran manirec, in ne bom direktno odgovarjal
11.10.2008 ob 18:37
Nekaj načelnega me zanima. Zakaj smo črnočrkarji takšni izobčenci??? Kolikor vidim po blogih, nismo nič bolj (sicer tudi nič manj) nesramni od sivočrkarjev, torej kaj? A to, da vi imate svoje bloge, pomeni kakšen ekstra pedigre?
11.10.2008 ob 18:42
ne, sivočrkarje lahko kadarkoli brez težav pohrustamo (če ne gre drugače, pišemo dolga pisma blogovskim urednikom o tem, čigavi soprogi smo, to zanesljivo deluje), črnočrkarji pa v nas vzbudijo pravo lovsko strast, lov postane zabaven in športen, in na ražnju pečen črnočrkar (-ica, da bom politično korekten) tekne neprimerno bolje.
11.10.2008 ob 18:52
blitz,@142- meni skoraj vse jasno, tisti dedkobabični zaplet pa ne povsem. mi zveni skoraj kot nekaj, kar bi dajano moralo zaskrbeti
11.10.2008 ob 19:01
CS, sem že jaz hotel vprašati, tudi meni ni tam vse jasno, ampak si bil ti bolj pogumen
11.10.2008 ob 19:02
Commonsense - #150:
To je čista diskriminacija!!! Se že dlje časa trudim postati modrosivočrkasta, pa mi ne znese!
1. namreč - sprašujem, pa mi nihče ne obrazloži kako se to naredi!
2. na prostihpoljanah ima pri uporabi modro-sivihčrk prednost Bin, ki pa je, kot vemo, moškega spola!
3. četudi bi bila modrosivočrkarka, bi zaradi mojih komentarjev tebi (in ostalim) nič manj ne siveli lasje! - Dejstvo!!!
4. Mogoće še kej?
11.10.2008 ob 19:12
nagajivka, sveta preproščina! blogos sprejme vsakogar (le poglej si članstvo). odkar pa imajo te novokomponirane filtre (glej zgornji zapis) , pa je povsem možno, da nagic ne sprejemajo. poskusi kot jivka.
11.10.2008 ob 19:16
Ti bi naivke, ja … saj vem … hm, kako tipično.
Veš kaj?
POZABI!!!
11.10.2008 ob 20:11
nagajivka,
napiši na(ga)jivka ali na-gajivka
11.10.2008 ob 20:20
Barbiblond, hvala za ideje a pozabi tudi ti!!! Namreč … ravnokar proslavljam svečani trenutek, ko sem, zahvaljujoč Binovemu usmiljenemu srcu, končno lahko postala modrosivočrkarka! YUPIII !!!
CS - zadovoljen?
11.10.2008 ob 21:29
Ups, sem ti že hotela čestitat, nagajivka, a za tvojo sivi modro se skriva “Internet Explorer cannot display the webpage”
Daj, še malo zagnjavi Bina in poglejta, če si pravilno vpisala url naslov.
11.10.2008 ob 21:59
Draga Barbi, hvala, da si me opozorila. Po vseh silnih mučeniških naporih totalnega brainstormanja mi je ta življenjski podvig končno uspel. Veseli se z menoj!
Zdaj menda vse deluje tako kot mora.
p.s.: CS, - nočna mora … NOČNA MORA!!! he he he
11.10.2008 ob 23:31
cs, kaj tu ni jasno. Moj prapradedek je bil zabušant in pridanič, imel pa je modro kri (če ne drugega, od prevelikega deleža modre frankinje). Moj dedek je zato namesto sina bogatega kmeta bil bajtarski pob. In se hvalabogu odselil v Maribor, da sem lahko jaz ponosen na svoje prleško-mariborske korenine.
Zakaj bi pa to dajano skrbelo? Saj sta bila poročena.
12.10.2008 ob 08:29
eh, blitz, malce komplicirano si opisal, kdo je komu bil kdo in kaj. v dvomu pa, seveda, vedno pomislimo na kaj spotikljivega. še pelko!!!!!
15.10.2008 ob 19:07
(cs,
)
če se ti valja pod nogami tvoja najljubša revija, stran 21 in 7
15.10.2008 ob 19:47
barbi, prvo (7)še enkrat dokazuje tvoj nesporni smisel za humor
. drugo pa ni tako nenavadno, moja “hišna” psihologička ( ga. CS) mi je že pripovedovala o vseh mogočih eksperimentih, o katerih so govorili že na fakulteti, pa tudi sam sem že bil “žrtev” precej čudaških psihoeksperimentov na raznih izobraževanjih v podjetju, kjer sem “pečalbal”.
15.10.2008 ob 19:53
če bi jaz rekla tisto kar je napisal Blitz, bi se ne sesul le CS blog ampak tudi cel siol

15.10.2008 ob 19:57
kaj, kaj, kje je napisal blitz? povej, povej!
16.10.2008 ob 21:35
rekel je nekaj v zvezi s tistim, česar jaz nimam, on pa ima

17.10.2008 ob 19:56
commonsense,
jaz ostajam zvesta sebi. In za tistim, kar pišem stojim,
če z***m, sorči na izrazu, se opravičim.
P.S.
Kako naj se opravičim prej, preden ne vidim, da sem z***a?
A eni tega kar nočejo videti.
19.10.2008 ob 07:07
Commonsense, skoraj sem bil pričakoval, da boš končno uspel razvozlati SiOL-ovo tehnologijo. Saj si že stari mačkon od septembra 2006 (takrat sem tudi jaz začel blogati), je minilo že kar nekaj časa
.
Je pa res, da se od takrat kaj dosti ni spremenilo. Edino le, nekateri prsti so se kljub vsemu malo postarali.
19.10.2008 ob 17:45
commonsense, hvala za obrambo (če je seveda bila namenjena meni). Mislim pa, da se je majhnih psov še najlažje znebiti z ignoriranjem. In me pravzaprav čudi, da še najdeš dovolj izziva za debato.
19.10.2008 ob 18:45
ni za kaj.star pravičnik, pa to. ampak, ali nisi opazil, da nisem kaj dosti debatiral, v glavnem sem se, no, kako se temu že reče, zaspolnoudejstvoval, da ne uporabljam balkanskih izrazov.
19.10.2008 ob 19:14
Saj vem, da si dobra duša in ti je hudo gledati, kako morata dva sama blogerja 850 komentarjev nabiti.
Lasciate ogni speranza voi che entrare
19.10.2008 ob 19:23
Kaj pomeni - v komentarju 167 - z***m in z***a???
19.10.2008 ob 20:27
cs, #163,


ne dvomim, ampak gotovo v bolj zemeljskih publikacijah
Sicer pa ponovno izkazuješ, da imaš konjske živce. Če bo name penzija tako vplivala, potem komaj čakam, ampak opažam, da nima na vse enak učinek
Dajana, verjetno za=bem in za=bala. Ostanmo mal fini, no
20.10.2008 ob 10:47
mica, blitz da je spet kaj o svoji imenitni ročni uri pisal?
20.10.2008 ob 22:10
dajana,
zajebem, zajebala….
21.10.2008 ob 18:41
pravkar sem na televiziji gledal poročilo o prihodu britanske kraljice v slovenijo. med drugim so pokazali tudi naslove v britanskih časopisih, med njimi naslov”kraljica gre v slovenijo in v slovakijo”.
nisem se sicer poučil, ali res gre tudi na slovaško, sumim pa, da je časopis objavil imeni obeh držav za vsak primer, če niso dobro razumeli v katero od njih res gre.
je pa bernarda jeklin, čeprav mi njene čveke običajno gredo zelo na živec, tokrat zelo upravičeno, čeprav previdno, podvomila v predsednikovo izbiro gostov za slavnostno kraljevsko večerjo.
zelo sem prizadet, ker vem, kakšna ljubiteljica živali je njeno veličanstvo, moji mački pa niso bili povabljeni!!!!
21.10.2008 ob 18:49
Pahorjevi bodoči ministri se bodo požrli, ker jih zaradi cincanja ni zraven. Drugače pa večine povabljencev niti ne poznam. Tako, da se mi nenavadna zdi samo izbira Cvikla, ker pač ne vem, čemu.
21.10.2008 ob 18:55
blitz, poslušaj preroške besede: cvikl bo še za ministra, potem pa še za premierja! sooner or later. če drugega ne, se vsaj potrudi, da ve, o čem govori. rara avis.
21.10.2008 ob 19:09
potem pa bi morali tudi mene povabiti
Da o tebi in tvojem prijatelju ne govorimo.
21.10.2008 ob 19:15
ali ciljaš na mačke, ali na cvikla?
vsekakor pa tvoj namig najbrž ne bi bil izvedljiv. morda bi nas tri in kraljico izvolila povabiti baronica, ampak dvomim.vsaj za naju dva.
ne vem pa, če bi se kraljica v na tistem dvoru predpisani toaleti prav dobro počutila.
21.10.2008 ob 21:57
cs 176,
se strinjam okrog živali. ampak poleg vseh povabljenih volov, opic, oslov, ovc in pavov je najbrž zmanjkalo prostora še za tvoje mačke.
22.10.2008 ob 09:45
predpražnik, oba sva na konje pozabila- danes sta to že dva blogerja nadoknadila.slava jima!
22.10.2008 ob 10:35
Naslov samo zato, ker je udaren?
…
Tvoji muci pa niso povabljeni?
In moj tudi ne, pa Timi, revež brez perja, pridno pije vodo z vitaminskimi kapljicami, tudi ne … njega bi že pogled na kraljico (ki jih v teh časih skoraj ni) dvignil pogum!
Vse dobro!
22.10.2008 ob 12:04
ubogi timi, pa ne, da ima tvoj maček kaj s tem ?

22.10.2008 ob 12:31
Veš, ne vem, zakaj Timi zgublja perje, Gogi ga ne …
Je pa tako lepo sožitje, ptička in muc, ki pleza po kletki!
Ali pa ko se igrata s Poli, hrčico … vsak na svoji strani kletke!! Tako je varno za oba!
22.10.2008 ob 16:58
hja, ana, če bi jaz sedel v kletki, in pred kletko en ogromen ljudožerec, bi od stresa najbrž tudi meni začeli lasje izpadati.
22.10.2008 ob 20:08
Tale naš ogromen ljudožerec je majhen prijazen dvomesečnik in pri nas dva tedna, Timi je pa pri nas že eno leto in ima težave s plešitvijo že od začetka.
Je pa tako mil in prijazen ptiček, da ga je tako lepo vzeti v roke. Gogi se krega, Timi pa ves nežen čeblja.
Lp!
22.10.2008 ob 20:09
CS ti resno o cvili možeku?
22.10.2008 ob 20:22
smertno resno. čisto malo ga poznam osebno, precej več pa iz druge roke.
imho
najbolj mi je v zadnjem času imponiralo, ko v aferi patria glede finske zgodbe niti besede ni črhnil, ponavljal je le tisto o 50 miljonski škodljivi pogodbi, na finance pa se spozna.tako se dela, gobcaj le o tistem, na kar se res spoznaš, pa boš daleč prišel.